جوین-رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: جلسات قرآنی خانگی در شهرستان جوین دارای شناسنامه می شود.

جلسات قرآنی محلی وخانگی در شهرستان جوین ساماندهی می شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جوین گفت : جلسات قرآنی محلی و خانگی در جوین که به صورت دوره ای و هفتگی در خانه یکی از مشارکت کنندگان تشکیل می شود دارای شناسنامه می شود.
 حجت الاسلام کیوانلو خاطرنشان کرد :با توجه به وجود جلسات متعدد قرآنی محلی درسطح شهرستان جوین و برای حمایت از افزایش این گونه جلسات که دارای ارزش معنوی و فرهنگی است ضمن تشویق از مدیران جلسات قرآنی خواستاریم برای ثبت نام به دفتر سازمان مراجعه کنند.
 وی تاکید کرد: در این جلسه قرائت تجوید حفظ و یادگیری قرآن و در بعضی جلسات تفسیر و معنی آیات مورد توجه است که سازمان بنا دارد برای حمایت بیشتر از جلسات نسبت به شناسنامه دار کردن آن اقدام کند.  
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیز گفت: ماهم برای پشتیبانی وحمایت از توسعه این گونه جلسات تصمیم داریم همایش قرانی درسطح شهرنقاب وبخش های مرکزی و عطاملک برگزار کنیم.  
مجید نقابی تصریح کرد: درمرحله اول همایش ابتدا برای مدیران جلسات فراخوان می زنیم ودرمراحل بعدی پس ازهماهنگی لازم تمامی اعضاء رادعوت خواهیم کرد.  
وی تاکید کرد: درجلسه همایش بااستفاده ازقاریان -حافظان قرآن وطلاب حوزه علمیه امام خامنه ای شهرستان جوین برای ارشاد وراهنمایی اعضاء جلسات خانگی ومحلی استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.