کرج- کنفدراسیون فوتبال آسیا با نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ضمن تبریک صعود کشورمان به مرحله نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال آسیا از میزبانی البرز از این رویداد بین امللی تقدیر کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی البرز از مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا را ستود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نامه که نسخه ای از آن برای هیئت فوتبال البرز ارسال شده است خطاب به محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نوشت:

«از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر صعود تیم ملی زیر ۱۶ سال به رقابت های قهرمانی ۲۰۱۸- مالزی را تبریک می گویم.

همچنین موفقیت در سازماندهی و برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی زیر ۱۶ سال آسیا تبریک می گویم. بدون شک این موفقیت برگرفته از فداکاری، پشتکار و تلاش بی وقفه در برگزاری مسابقات این چنین سطح بالا بوده است.

قدردانی صمیمانه من از کمیته سازماندهی محلی را در راستای این میزبانی فوق العاده که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها شاهد آن بودند، پذیرا باشید.

امیدوارم موفقیت در برگزاری رقابت های مقدماتی نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ باعث کسب میزبانی در دیگر مسابقات شود و این اطمینان را دارم که فوتبال ایران در حال توسعه وفتح قله های مرتفع است.»

گفتنی است؛ مسابقات فوتبال مقدماتی نوجوانان آسیا در گروه سوم مهرماه امسال با حضور ۵ تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد ودر نهایت میزبان با کسب ۴ برد و کسب ۱۲ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی مسابقات در مالزی راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.