گیلان - فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رانندگان عامل ۶۰ درصد حوادث رانندگی هستند گفت: خودروها و جاده‌های سطح کشور عامل ۴۰ درصد از حوادث و سوانح رانندگی است.

خودروها و جاده‌ها عامل ۴۰ درصد از حوادث و سوانح رانندگی است

به گزارش قدس انلاین به نقل از پلیس گیلان ، سردار محمدرضا اسحاقی صبح امروز در همایش پیام مهر در دبیرستان استعدادهای درخشان میرزاکوچک رشت با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: هوش و ذکاوت از نعمات ذاتی خداوند به انسان است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تنها برخی از دانش آموزان توانایی شکوفا کردن استعدادهای خود را به‌صورت درخشان و نخبه دارند تاکید کرد: این افراد با بهره‌برداری صحیح از استعدادهای خود از دیگر افراد متمایز می‌شوند.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه استعدادهای درخشان اگر با نور تقوا و سیره انبیاء و معصومین آمیخته شود انسانی موفق و سعادتمند را حاصل می‌شود افزود: این افراد در سایه خدمات‌رسانی نیروهای موفق و ارزشمند جامعه را تشکیل می‌دهند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مدون نیروی‌انتظامی استان گیلان ارتباط مداوم و مستمر با دانش‌آموزان است تصریح کرد: تلاش است در برنامه‌های فرهنگی مختلف با تعامل و همکاری با دانش‌آموزان از نقطه نظرهای آنها استفاده کنیم.

 فرمانده انتظامی استان گیلان آمار حوادث رانندگی را از موضوعات و دغدغه‌های مهم حوزه ماموریت ناجا عنوان کرد و افزود: عامل ۴۰ درصد از حوادث و سوانح رانندگی از خودروها و جاده‌های سطح کشور است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه این دو عامل همه ساله با تلاش‌های گسترده در حال بهبود است تاکید کرد: رانندگان عامل ۶۰ درصد حوادث و سوانح رانندگی هستند و این عامل تنها با فرهنگ‌سازی قابل بهبود است.

وی با تاکید بر اینکه آسیب‌ و عواقب بعداز تصادف همواره مخرب و تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: ناتوانی و از دست دادن سرپرست خانواده در تصادف گاه موجب مشکلات اجتماعی و بزه‌کاری‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه گاه اینگونه عوامل موجب آسیب‌های جبران ناپذیر در جامعه می‌شود گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج مقررات و قوانین رانندگی در سنین پایین موجب کاهش عوامل مخرب حوادث رانندگی در جامعه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.