کرمان - جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از کارخانه گلدیران این منطقه بازدید کردند.

جمعی از نمایندگان مجلس منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کمیسیون های برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از کارخانه گلدیران این منطقه بازدید و ظرفیت خطوط جدید این کارخانه را بررسی کردند.

حسن پور با انتقاد از برخی وزارتخانه ها گفت: وضعیت تولید در کشور خوب نیست و ضرورت دارد ستاد حمایت از سرمایه گذاری و تولید تشکیل و فعالیت خود به صورت گسترده انجام دهد.

تنهایی مدیرعامل و سرمایه گذار شرکت گلدیران هم گفت: این شرکت برای سه هزار و ۷۵۰ نفر به طور مستقیم و برای هفده هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی داشته است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم در جلسه بررسی مشکلات تولید در منطقه که با حضور سرمایه گذراران پس از بازدید برگزار شد افزود: این شهرستان با توجه به موقیت صنعتی، معدنی و کشاورزی اشتغال زایی خوبی دارد اما اگر متصدیان اشتغال حمایت نشوند ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس هم در این جلسه؛ اصلاح قانون مالیات و دائمی کردن مالیات بر ارزش افزوده و شفاف سازی مالیاتی را از اولویتهای کاری کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس دانست.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم گفت: مالیات نباید هدف اصلی دولت برای کسب درآمد باشد و دولت باید در مالیات بر ارزش افزوده تجدید نظر کند.

قوامی اتخاذ خط و مشی واحد ، ایجاد زیرساخت ها و تسهیلات کم بهره را راهکار مناسب دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی دانست.

خانم جلودار زاده نماینده مردم تهران هم گفت: فرصت های شغلی باید پایدار باشد و استان ها محور توسعه برای تولید ثروت شوند و مشارکت فعالین اقتصادی باید در قالب قوانین اجرایی شود.

فولادگر نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس ، قوامی نماینده اسفراین و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ، جلودار زاده نماینده مردم تهران و نماینده مردم شهربابک و جمعی از مسوولان امروز از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.