رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در حال تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب هستیم و امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی در شأن انقلاب اسلامی انجام دهیم.

علی‌عسگری: در حال تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب هستیم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالعلی علی‌عسگری رییس سازمان صداوسیما  در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز(دوشنبه ۱۷ مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد، گفت: نظام اسلامی یک نظام بی بدیل است و پایه‌های مردم‌سالاری دینی، عدالت طلبی و ولایت مداری است.

وی افزود: نظام اسلامی رقیب لیبرال دموکراسی غربی است و با وجود ضربه‌هایی که از سوی نظام سلطه به آن زده شده، دوام آورد و روزبه روز به قدرتش افزوده شده است. این نظام یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و در تمام جنبه‌های مذهبی و علمی در حال پیشرفت است. 

علی عسگری با اشاره به اینکه صداوسیما برای پاسداری از نظام اسلامی، تلاش‌های فکری و تحلیلی فراوانی انجام داده است، تصریح کرد: برای شناخت بهتر جوانان از انقلاب برنامه‌هایی از جمله میزگردها را فراهم کردیم.

رئیس سازمان صداو سیما خاطرنشان کرد: در حال تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب هستیم و امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی در شأن انقلاب اسلامی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.