سمنان- فرماندار سمنان از پذیرش ۱۰ هزار دانشجوی جدیدالورود در مراکز آموزش عالی شهرستان سمنان خبر داد.

۱۰ هزار دانشجوی جدیدالورود در سمنان پذیرش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید عباس دانایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون دانشجویی شهرستان سمنان اظهار داشت: ایجاد شهرک دانشگاهی در شهرستان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در بخش علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه ۱۴ مرکز آموزش عالی در سمنان وجود دارد بیان کرد: در سال تحصیلی جدید بالغ‌بر ۱۰ هزار دانشجوی جدیدالورود در این مراکز پذیرش شدند.

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم ارتقا سطح کیفی خدمات در دانشگاه‌های این شهرستان خاطرنشان کرد: این مهم در افزایش آمار جذب دانشجو به شهرستان سمنان مؤثر است و باید برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود در این عرصه به‌کارگیری کرد.

وی تصریح کرد: افزایش کنترل نظارت بر کیفیت و قیمت پانسیون‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار اعضای این کمسیون قرار دارد.

دانایی با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویان شهرستان سمنان بالغ‌بر ۳۳ هزار نفر است یادآور شد: ایجاد یک بانک اطلاعاتی از تعداد و مشخصات خوابگاه‌های دولتی و خصوصی دانشگاه‌های این شهرستان نیز از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانشگاهی است.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات تفریحی و گردشگری از دیگر طرح‌هایی است که برای جذب دانشجویان به این منطقه در اولویت قرار دارد افزود: برای دانشجویان جدیدالورود تورهای سمنان گردی راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار سمنان گفت: پیگیری و رفع و مشکلات دانشجویان باید در قالب کمسیون دانشجویی مطرح و رفع شود و این مهم نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.