یزد رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دشمنان این ملت از اتحاد مردم و مسئولان ضربه خورده اند و همراه سعی کرده اند با جنگ روانی و شایعه پراکنی به این اتحاد ضربه بزنند.

«جنگ روانی» و «شایعه پراکنی» حربه دشمن در جهت بر هم زدن اتحاد ملت است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حبیبی در دیدار با فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک انتصاب این مقام مسئول، اظهارداشت: تجربه نشان داده است که این نقشه های دشمن دائمی و پایان ناپذیر است و تنها راه حنثی سازی این حربه ها، یکدلی، همراهی و تعامل مسئولان در مسیر خدمت به مردم است.

وی افزود: غضب دشمنان بیشتر به سمت دستگاه ها و نهاد های زیر مجموعه ولایت  فقیه و رهبرمعظم انقلاب نشانه رفته است وهراز چندگاهی با رواج شایعاتی سعی می کنند اعتماد مردم را نسبت به این نهاد ها سلب نمایند.

حبیبی بزرگترین نعمت نظام اسلامی را اعتماد مردم به خدمتگذاران نظام دانست و گفت: باید قدردان این نعمت عظیم بود و با ارائه خدمت خالصانه و بی منت به ولی نعمتان نظام، از اعتماد مردم به نظام پاسداری کرد.

وی امنیت کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امنیت کشور مرهون تعامل سازنده بین دستگاه های قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی است و باید با همکاری  و تعامل بیشتر ضمن حفظ امنیت موجود در جهت ارتقاءاین امنیت در ناامن ترین نقطه جهان گام برداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.