۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 567742

ساری- با حضور ۴ ساله استاندار مازندران در این مسولیت شاهد تحولات شگرفی در مازندران نبودیم و اتفاقات توسعه ای خوبی رقم نخورد. پروژه های قابل ملاحظه ای به بهره برداری نرسید و همچنان در سکون و رخوت به سر می بریم. آقای رئیس جمهور! مازندران هوای تازه می خواهد.

حرف مردم

مازندران هوای تازه می خواهد

با حضور ۴ ساله استاندار مازندران در این مسولیت شاهد تحولات شگرفی در مازندران نبودیم و اتفاقات توسعه ای خوبی رقم نخورد. پروژه های قابل ملاحظه ای به بهره برداری نرسید و همچنان در سکون و رخوت به سر می بریم. آقای رئیس جمهور! مازندران هوای تازه می خواهد.

خراب است!

به سراغ سرویس های بهداشتی پمپ بنزین ها در مازندران نروید. بر روی همه آنها نوشته شده:« خراب است». متاسفانه این مجتمع های عرضه سوخت، تنها بنزین می دهند و دیگر هیچ...

آنتن نداریم

در منطقه ۱۵ خرداد ساری زندگی می کنیم و وضعیت آنتن دهی تلفن های همراه بسیار خراب است. چندباری مراجعه و اتفاق خاصی نیفتاد و همچنان آنتن نداریم.

اداره کل مخابرات مازندران به عنوان محدود ادارات کلی ست که در مرکز استان واقع نشده و در شهر بابل، مستقر است. همین مساله موجب شده توجه کمتری به وضعیت تلفن مردم مرکز مازندران شود.

از نظافت خبری نیست

متاسفانه در سرویس های بهداشتی مساجد و حسینیه های مازندران، نظافت رعایت نمی شود. اگرچه این مساله ناشی از کم کاری متولیان اینگونه اماکن است اما ما شهروندان هم باید در پاکیزگی محیط اطراف مان حساس باشیم و پاکیزه رفتار کنیم.

قبض ها کوچکتر می شوند

متاسفانه هر ماه شاهد کوچک تر شدن بازه زمانی قبض های گاز در مازندران هستیم بطوریکه مدت مصرف از دو ماه به ۴۵ روز و این روزها با ۳۰ روز کاهش یافته است. همچنین اگر مبلغ اندکی از قبض مان باقی مانده باشد با  قطع گاز مواجه می شویم درحالیکه افرادی وجود دارند که با بدهی کلان به شرکت گاز، قطعی ندارند!

دلتان به حال محیط زیست بسوزد

بعد از سال ها و وعده های بسیار مسولان ملی و استانی، متاسفانه زباله در مازندران ساماندهی نشد و همچنان شاهد ریختن آن در حاشیه دریا، جنگل ها و عرصه های منابع طبیعی هستیم.

لطفا دلتان به حال محیط زیست بسوزد و طرح جامع پسماند را هر چه زودتر به پایان برسانید. راستی از نیروگاه زباله سوز ساری چه خبر؟

متولیان فرهنگی! لطفا بیدار شوید

وضعیت فرهنگی در جامعه نگران کننده بوده و در این رابطه با بی توجهی برخی مسولین مواجه هستیم. بی تفاوتی نسبت به ولنگاری های شکل گرفته.

بی  قیدی هرروز جولانش بیشتر می شود و گویا متولیان فرهنگی در خواب غفلت بسر می برند.

پرتاب زباله از خودرو

دو سالی کمپین «نه به پرتاب زباله از اتومبیل» در برخی از شهرها شکل گرفته است. اما همچنان شاهد پرتاب زباله از داخل خودروها هستیم.

این رفتار نادرست علاوه بر ایجاد خطر برای رانندگان عبوری، آلودگی محیط زیست را بدنبال دارد. به کمپین «نه به پرتاب زباله» بپیوندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.