سرپرست سازمان لیگ والیبال تاکید کرد نماینده گنبد بخاطر جعل اسناد توسط مسئولانش از لیگ برتر کنار گذاشته شد.

نماینده گنبد از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شد/ پورحسن: آنها قراردادهای جعلی ارایه کرده بودند

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر پورحسن درباره دلایل حذف تیم ایرانیان گنبد از لیگ برتر والیبال گفت: این تیم به دلیل ارائه قراردادهای جعلی بازیکنان و کادر فنی از لیگ برتر والیبال سال ۹۶ کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در مدت حضورم در والیبال شاهد اینگونه مسایل نبودم، تصریح کرد: تیم گنبد در مدت زمان ارائه مدارک همانند دیگر تیم ها مدارک داد و به دلیل نقص به آنان برگرداندیم. همچین برای کمک به این تیم، ورودی را که از هیچ باشگاهی چک قبول نکرده بودیم، یک فقره چک گرفتیم.

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: چک ورودی دوبار برگشت خورد و وقتی قراردادها و موضوع چک یک میلیارد تومانی تضمینی را با سلیمانی مدیرعامل شرکت حامی مالی ایرانیان گنبد درمیان گذاشتیم، گفت که مهر و امضای آنها جعلی است و او انجام نداده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بازیکنی نباید بدون قرارداد به میدان برود، گفت: برای اینکه بازیکنان گنبد بتوانند در فرصت مناسب جذب دیگر باشگاه ها شوند، مجوز حضور ایرانیان گنبد در لیگ برتر را لغو کردیم و به زودی مجوز جذب بازیکنان این تیم را به دیگر باشگاه ها خواهیم داد.

هفته دوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» فردا (چهارشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، کاشان، ورامین، اردکان و ارومیه پیگیری می شود و تیم کاله مازندران نیز استراحت خواهد داشت.

بر این اساس بازی هفته دوم تیم ایرانیان گنبد برابر کاله آمل برگزار نمی‌شود و نتیجه دیدار هفته نخست این تیم برابر شهرداری ارومیه نیز از جدول امتیازات حذف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.