بجنورد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: فساد و تخلف از ناحیه هیچ فردی به خصوص مسئولان قابل قبول نیست.

فساد و تخلف از ناحیه هیچ فردی به خصوص مسئولان قابل قبول نیست
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی اظهار کرد: گسترش اخلاق حرفه ای و رعایت حقوق خانواده و افراد جانعه  و همه سطوح در اجتماع و قانون مداری از وظایف مهم دولت اسلانی و مسیولان است.
وی افزود: نباید تخلف و فساد مطلق در جمهوری اسلامی ایران رواج پیدا کند.
وی گفت: عقلانیت، معنویت، اخلاق مداری، عدالت اجتماعی، برقراری روابط عادلانه بین همه شهروندان و رعایت حقوق و پاسداشت حقوق دیگری از ویژگیهای شهر سالم است.
وی افزود: شهر سالم و ارمان شهر که در سخنان فلاسفه حکما و بزرگان در طول تاریخ مطرح است و موصوع مهم سبک زندگی اسلامی و تفاوت ان با زندگی مادی بسیار قابل توجه است.
تولیت استان قدس رضوی گفت: برجام مهمترین سند بی اعتمادی به آمریکا است و باید به یاد داشته باشیم که امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
وی گفت: در این میثاق ها و پیمان ها آنچه بر ما واجب است، همان سبک پیمان های پیامبر(ص) ( ابتکار عمل را به دست خود گزفتن و دست برتر داشتن ) است.
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: سبک زندگی که در آن معونیت نباشد٬ سبب نقص پیمان در امور بین المللی است چرا که این قدرت‌ها همیشه به فکر منافع مادی هستند.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره با ویژگی های مکتب امام خمینی(ره) اظهار کرد: پیوند بین سیاست و معنویت از ویژگی‌های مکتب سیاسی امام  و از ویژگی‌های مستکبرین و زندگی غرب این است که بیش از ۳۰۰ سال است که با خدا مبارزه می‌کنند و اعتقاد دارند٬ دین داری٬ امری فردی و شخصی است. 
وی ادامه داد: نتیجه این سیاست غلط، تجاوز به بسیاری از ملت‌های مظلوم و نقض حقوق انسانی، قتل عام مسلمانان در میانمار است، نتیجه این سیاست غلط نقض پیمان و وفای به عهد است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سخنان رهبری در خراسان شمالی حاوی یک درس بزرگ است افزود:انقلاب اسلامی یک دعوت و یک دعوا دارد و توان ایجاد تمدنی اسلامی و برخواسته از دین را دارد و این تمدن مدعی است که می‌تواند زندگی امروز انسان معاصر را اداره کند. 
تولیت آستان قدس رضوی اطهار کرد: قانونمداری و مبارزه با فساد و برقراری اخلاق و رعایت حقوق همه اقشار جامعه، شاخص‌های تمدن اسلامی است.
حجت الاسلام رئیسی از نقش سازنده سپاه و بسیج در همه عرصه ها تشکر کرد و گفت: سپاه و بسیج همچون سال‌های دفاع مقدس٬ بسیار فعال و پای کار هستند. 
وی افزود: قرارگاه سازندگی سپاه در تمام میدان‌ها با قدرت حرکت کرده و با حضور نیروهای جوان سازندگی کشور را تسریع کرده است. 
وی مهم‌ترین نیاز امروز کشور را تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: در این استان هم باید این مساله جدی گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.