اصفهان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم کنار گذر غرب (کریدور اتصال جنوب به شمال)، گفت: قطعه دوم کنار گذر غرب، دسترسی به شهر مجلسی را تسهیل می بخشد.

قطعه دوم کنار گذر غرب، دسترسی به شهر مجلسی را تسهیل می بخشد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب الله طاهرخانی ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی که با حضور مشاور و جانشین وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤلان در شهر مجلسی برگزار شد، اظهارکرد:  باید امکانات و زیرساخت های لازم در شهرها فراهم شود تا امکان اسکان جمعیت در آنها به وجود آید .
وی تصریح کرد: پروژه هایی که امروز در شهر مجلسی افتتاح شدند، مؤید این مهم است که حرکت و پویایی در شهرهای جدید آغاز شده و قطعاً ما آن را گسترش خواهیم داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم کنار گذر غرب (کریدور اتصال جنوب به شمال)، خاطرنشان کرد: کنار گذر غرب نوید بزرگی برای مردم شهر مجلسی است چرا که دسترسی آسانتر شهر مجلسی به اصفهان را برقرار خواهدکرد.
وی ادامه داد: اطمینان دارم با اجرای پروژه کنارگذر غرب، شهر مجلسی در آینده ای نزدیک شاهد تحولات چشمگیر می شود و دسترسی به این شهر را تسهیل می بخشد.
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به مسکن های مهر فاقد متقاضی، تاکید کرد: رویکرد کلان این است که پروژه ها را به صورت کامل با ملکیت به مجموعه نهادها و ارگان هایی که نیازمند تامین مسکن برای کارکنان خود هستند مثل کمیته امداد، نهادهای نظامی و انتظامی و بهزیستی واگذار شود و البته ما آماده همکاری هستیم.
 به گزارش قدس آنلاین، در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، عملیات اجرایی قطعه دوم کنار گذر غرب (کریدور اتصال جنوب به شمال) آغاز و افتتاح و بهره برداری از ۱۷۹ واحد مسکن مهر در زیربنای ۱۷ هزار  و۹۰۰ متر مربع با اعتبار ۹۸ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال در سایت مسکن مهر شهر مجلسی انجام شد.
امروز همچنین افتتاح و بهره برداری از اولین استخر سرپوشیده شهر جدید مجلسی با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار و ۸۶۰ میلیون ریال در مجموعه ورزشی میدان کوثر، بهره برداری از بزرگترین پکیج تصفیه فاضلابی کشور به روش بیولوژیکی با ظرفیت ۱۷۰۰ متر مکعب در اراضی شمال شهر مجلسی با اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال، افتتاح و بهره برداری از سومین مدرسه مسکن مهر(مدرسه علامه مجلسی) در زیربنا ۱۲۷۵ مترمربع  با صرف اعتبار ۲۰ هزار میلیون ریال در محله کوشش شهر مجلسی، افتتاح و بهره برداری از پارک و فضای سبز سایت مسکن مهر در مساحت یک هکتار با اعتبار ۶ هزار و ۲۵۹ میلیون ریال،افتتاح و بهره برداری از ۷۲ واحد تجاری بلوار فجر و اجرای آسفالت معابر مسکن مهر با اعتبار ۹ هزار میلیون ریال، از دیگر پروژه های افتتاح شده به دست معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر مجلسی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.