ساری- رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه‌شدن محور کندوان خبر داد.

یکطرفه‌شدن محور کندوان/ انسداد هراز تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش قدس انلاین، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سمنان ـ مازندران و سوادکوه به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مازندران افزود: با توجه به وضعیت جوی ارتفاعات استان گاهی مه‌آلود بوده که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیونت و اتوبوس به دلیل انجام عملیات لق‌گیری کماکان ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: تردد انواع تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: محدودیت یک‌طرفه شدن این محور بعدازظهر امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با توجه به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران با توجه کامل به جلو، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: انسداد محور هراز به دلیل انجام عملیات لق‌گیری و بهسازی جاده‌ای در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته اعمال شده که از روز شنبه تا اطلاع ثانوی لغو شده و به زمان دیگری موکول شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.