شیراز- امام‌جمعه موقت شیراز گفت: جوسازی‌ها علیه قوه قضائیه حساب‌شده است.

جوسازی‌ها علیه قوه قضائیه حساب‌شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به حواشی مطرح‌شده در مورد قوه قضائیه اظهار داشت: دشمن هر بار یکی از ارکان نظام را با این هجمه‌ها هدف قرار می‌دهد؛ امام می‌فرمودند که قوه قضائیه ملجأ و پناه مردم ستمدیده است و باید مستقل باشد و هیچ مقامی حق دخالت ندارد.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: قوه قضائیه برمبنای موازین اسلامی است، جوسازی‌ها حساب‌شده است و مردم هوشیار باشند.

رضوی‌اردکانی در ادامه به اقدامات آمریکا در طول تاریخ علیه ایران اشاره کرد و تصریح کرد: آمریکا مردم ایران را از چه چیزی می‌ترساند؛ تاکنون هرکاری توانسته انجام داده و مردم هم مقاومت کردند.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بدعهدی آمریکا نسبت به برجام، تصریح کرد: البته به این معنا نیست که زحمات تیم مذاکره‌کننده را نادیده بگیریم؛ آمریکایی‌ها نگذاشتند که برجام اجرایی شود و تحریم‌های مختلفی را وضع کردند.

وی بابیان اینکه ایران، افغانستان و عراق نیست، تصریح کرد: آمریکا اگر خطایی بکند چنان ضربه‌ای خواهد خورد که تا ابد پشیمان می‌شود؛ آن‌ها با دم شیر بازی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران دو نوع دشمن دارد؛ یکی شبیه گرگ که شاخ و دندان نشان می‌دهد و تهدید می‌کند و دیگری مثل موریانه است.

رضوی‌اردکانی افزود: آمریکا همچون گرگ است برای ما و سایت‌های معاند، ضدانقلاب‌ها و حقوق‌های نجومی بگیر مثل موریانه که بی‌سروصدا توطئه می‌کنند و یک‌دفعه می‌بینیم که سقف دارد پایین می‌آید.

امام‌جمعه موقت شیراز در پایان سخنانش به تجزیه کردستان عراق نیز اشاره کرد و گفت: از زمان بوش مسئله تجزیه کشورهای اسلامی مطرح بود، پس از پیروزی انقلاب هم در بین برخی اقوام این توطئه‌ها بود که البته زورشان به مردم ایران نرسید.

وی تأکید کرد: مردم مسلمان باید بیدار و هوشیار باشند و فریب نخورند؛ احمق‌های آل سعود هم نمی‌دانند که این توطئه گریبانگیر آن‌ها هم خواهد شد.

امام‌جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: بارزانی که سابقه خوبی هم ندارد؛ دلش برای ملت کرد نسوخته است و می‌خواهند یک غده سرطانی مثل اسرائیل ایجاد کنند که این توطئه هم باید خنثی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.