شهرکرد- استان چهار محال و بختیاری حدود یک ماه است بدون استاندار و با تعیین سرپرست اداره می شود و همین امر موجب دلسردی مدیران ارشد دولتی استان و بلا تکلیفی آنها و به تبع آن باعث سردرگمی مردم در ادارات و دوائر دولتی شده است.

قدس آنلاین- گروه استان ها- سید سعید سعادت: استاندار سابق چهار محال و بختیاری قاسم سلیمانی در شامگاه یکشنبه ۲ مهر با تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار ایلام منصوب و بعد از ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا  روز دوشنبه ۱۰ مهر  توسط وزیر کشور و تعداد زیادی از مدیران ارشد دولتی استان چهار محال و بختیاری در شورای اداری استان ایلام معرفی و مشغول بکار شد.
اما در تاریخ ۳ مهر ماه گودرز امیری معاون عمرانی استانداری چهار محال  با حفظ سمت با حکم وزیر کشور بعنوان سرپرستی استاندار چهار محال منصوب و فعالیت خود را در کسوت سرپرستی استانداری تجربه نموده و هم اکنون نیز در این پست قرار دارد.
الان حدود یک ماهی است دقیق ۲۰ روز استان چهار محال و بختیاری توسط سرپرستی مدیریت می شود و همین موضوع باعث یاس، دلسردی و بلاتکلیفی در میان مدیران ارشد دولتی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران شده و این وضعیت به وجود آمده در روحیه مدیران استانی تاثیرات منفی و باعث بی انگیزگی گردیده و به تبع این مشکلات باعث شده کار مردم در ادارات و دوائر دولتی با خوبی و چابکی انجام نشود و خیلی از کارهای اداری، عمرانی، سیاسی و اقتصادی بر زمین مانده است.
روز گذشته و در خطبه های نماز جمعه خطیب جمعه شهرکرد به این مطلب واکنش نشان داده و از رئیس جمهور و هیئت دولت درخواست نمود که در اسرع وقت استاندار استان معرفی و مدیریت با سرپرستی خاتمه یابد.
کارهای مدیریتی بر زمین مانده

بسیاری از برنامه‌های مدیریتی در استان تقریباً متوقف و به آمدن استاندار [جدید] موکول شده است. بسیاری از دستگاه‌های اجرایی سر در گریبان هستند و همچنان منتظر هستند که بماند یا بروند چون بالاخره وقتی استاندار جدید می‌آید به دنبال او یک سری تعویض‌ها و رفت و آمدها صورت خواهد گرفت که همه این‌ها بر استان تاثیر گذاشته و می‌گذارد و کارها را متوقف و گاهی قفل می‌کند

درگیری و کشمکش بین فعالان و گر و های سیاسی استان

درحال حاضر در استان بحث و جدل در انتخاب استاندار بالا گرفته است و گمانه زنی های درباره انتخاب استاندار منجر به داغ شدن بازار شایعات در فضای استان شده است.

استان با مشکلات فراوان عمرانی و اقتصادی مواجه است و دیگر ظرفیت آن را ندارد که کارهای سیاسی بر استان حاکم شود.
انتصاب استانداری فعال، خدوم و کاری

با شرایط فعلی استان چهارمحال و بختیاری به چهره ای معقول، توانمند، معتدل و مدیر و مدبر نیاز دارد تا به دور از موضع گیری های سیاسی مشغول به کار شود. خلاصه «کار، کار، کار» مدنظر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.