خرم آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بداند مواضع ضد برجام او سبب منزوی شدن آمریکا می‌شود و هیچ‌گونه تأثیری بر اراده دولت ایران ندارد.

مواضع رئیس‌جمهور آمریکا هیچ‌گونه تأثیری بر اراده دولت ایران ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به در پیش رو بودن شهادت سید الساجدین امام زین‌العابدین(ع) اظهار داشت: بعد از حادثه عاشورا، بنی امیه خفقان شدید و سخت‌گیری فراوانی علیه شیعیان حاکم کردند که در این مدت امام سجاد(ع) نقش‌آفرینی کرد و نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشت و نگذاشت خون امام حسین(ع) هدر برود.

وی بابیان اینکه امام سجاد(ع) مسلمانان را بیدار کرد و از هر فرصتی برای بیداری امت اسلامی تلاش کرد افزود: مبارزه سیاسی در قالب دعا و نیایش از سیره امام زین‌العابدین(ع) است که جادارد در این ایام کتاب صحیفه سجادیه که دعاهای امام زین‌العابدین(ع) را بخوانیم که متوجه می‌شویم حضرت معارف الهی را در قالب دعا بیان کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به ۲۳ مهرماه شهادت پنجمین شهید محراب به دست منافقان اشاره و عنوان کرد: بیشترین و بدترین جنایت را بعد از پیروزی انقلاب منافقان در داخل کشور و داعش در خارج از کشور انجام داده است، منافقان کوردل از آشوب و هرج‌ومرج شهرها، کشتن مردم بی‌دفاع، مردم کوچه و بازار، بمب‌گذاری، ترورها، کشته ۷۲ انسان متعهد، کشتن رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، ترور مقام معظم رهبری و جنایات متعددی که انجام دادند اقدامات تروریستی متعددی انجام دادند.

وی بیان کرد: دستان ناپاک و آلوده منافقان از محراب نماز جمعه بیرون آمد و پنج امام‌جمعه عالم و باتقوا، زاهد و متقی را در محراب عبادت شهید کردند که امروز می‌توانیم ادعا کنیم که نماز جمعه ثمره خون شهیدانی مانند شهید اشرفی، دستغیب و مدنی است.

میرعمادی بابیان اینکه تداوم خون شهیدان، استمرار راه شهیدان، حفظ پایگاه ایمان و تقوا، اخلاق، معنویت و تقوا به حضور در نماز جمعه است تصریح کرد: خون شهیدان برای این پایگاه ریخته شده است بنابراین باید قدر نماز جمعه را بدانیم و با حضور خود در نماز جمعه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شویم.

وی با اشاره به اعلام مواضع رئیس‌ جمهوری آمریکا نسب به برجام و گزارشی که امروز می‌خواهد در مورد پایبندی ایران به برجام ارائه دهد خاطرنشان کرد: آنچه از لابه‌لای مجموعه کاخ  سفید و کسانی که نزدیک رئیس‌ جمهور آمریکا است و اخباری که به بیرون درز کرده گویای این است که رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد یک سری سخنان واهی و سراسر کذب و افترا علیه نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و از سوی دیگر می‌خواهد فشارها را بر جمهوری اسلامی بیشتر کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: آمریکا می‌خواهد برخی از نهادهای انقلابی ازجمله سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد، رئیس‌جمهور آمریکا همانند گرگ زوزه می‌کشد و با صدای نکره حمله می‌کند ولی آن‌چنان ترسو و بز دل است که با یک تشر و تهدید عقب‌نشینی  می‌کند و منافع مادی خودش را در نظر می‌گیرد.

وی اظهار داشت: قطعاً مواضع رئیس‌جمهور امریکا هیچ‌گونه تأثیری  بر اراده دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی نخواهد داشت؛ رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد ملت ایران را تهدید کند در حالی‌که کاخ سفید همانند تار عنکبوت و دزد است، رئیس‌جمهور آمریکا باید بداند ملت بزرگ ایران اسلامی ۴۰ سال امتحان خود را پس داده و استقامت و ایستادگی ملت ایران زبانزد است.

میرعمادی افزود: ملت ایران همه نوع تهدیدی را تحمل کرده و هیچ ترسی از آن‌ها ندارد، رئیس‌جمهور آمریکا بداند مواضع ضد برجام او سبب منزوی شدن آمریکا می‌شود، او در دنیا رسوا  و عهدشکن می‌شود و معلوم است که این‌ها پایبند به عهد و پیمان نیستند.

وی عنوان کرد: آن‌ها خیال کردند با عهد و پیمان‌شکنی می‌توانند به اهداف خود برسند؟ باید بدانند ملت ایران، مردم باعزت، با مقاومت و باصلابت هستند و امتحان خود را پس داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در مسیری حرکت می‌کند که پایانش جهنمی برای آمریکایی‌ها خواهد بود بیان کرد: آمریکا می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار بدهد، اگر چنین اقدامی می‌کند برای اینکه سپاه بااقتدار نقشه استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا داعش را در منطقه به وجود آورد برای اینکه تا ۴۰ سال خیالش راحت باشد اما سپاه اقدام و مبارزه عملی با تروریست‌ها کرده است، شیوه‌ای که آمریکا از سپاه دارد به دلیل مبارزه با تروریست‌ها است؛ شیوه آمریکا به دلیل قدرتمندی سپاه است.

میرعمادی بابیان اینکه شیوه استکبار جهانی به دلیل نفوذ سپاه در دل جوانان دنیا است خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا بداند اگر نام سپاه را در لیست تروریست قرار دهد میلیون‌ها جوان آماده را بر محور سپاه گردآورده و جوانان عاشق، مؤمن و آزاده دنیا به سپاه می‌پیوندند.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور احمق و دیوانه آمریکا باید بداند اگر چنین چیزی را امضا کند تمام منافع آمریکا در دنیا مورد خطر قرار خواهد گرفت گفت: یقیناً این‌گونه اقدامات پیامدهای پشیمان کننده‌ای برای آمریکا به دنبال خواهد داشت و قطعاً ملت و مردم ایران به‌تناسب شرایط و تناسب موضع‌گیری‌های دولتمردان آمریکا اقدام مناسب انجام خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: ملت و دولت ایران و مسئولان نظام همه در این مسئله یکدست هستند و صدای واحد دارند، مسئله نظام و منافع مردم ایران است که همه محکم و قاطع در برابر آمریکا قرار می‌گیرند و درس پشیمان کننده‌ای به آمریکا خواهند داد.

وی به مسئله پرداخت نشدن طلب گندم کاران از سوی دولت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پنج ماه از خرید گندم گذشته است ولی متأسفانه تاکنون حدود ۶۰ درصد از طلب گندم کاران به کشاورزان پرداخت‌شده که با توجه به اینکه مسئولان بیان کردند مابقی طلب گندم کاران را پرداخت می‌کنند ولی متأسفانه تاکنون این مسئله عملی نشده است.

میرعمادی عنوان کرد: کشاورزان مشکل‌دارند و گرفتاراند؛ کشاورزان یک سال زحمت کشیدن و امیدشان به این بوده محصول خود را می‌فروشند و مشکلات خود را حل می‌کنند ولی کشت دوباره شروع‌شده و برای خرید بذر و کود نیاز به پول‌دارند.

وی بیان کرد: کشاورزان درآمدشان همین گندم است که اگر پولشان پرداخت نشود مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد می‌شود و از سوی دیگر تأخیر در پرداخت طلب کشاورزان تولید گندم را دچار مشکل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: کشاورزان گلایه‌مند هستند و اعتراض دارند، واقعاً کشاورزان ازلحاظ مالی وضعیت نامناسب دارند و درآمدشان همین مقدار بوده که جادار مسئولان بیشتر تلاش کنند و به‌زوی به وعده‌های خود عمل کنند و طلب کشاورزان را بدهند که هر چه زودتر کشاورزان بتوانند به کشت جدید و به تولید بپردازند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.