شهرکرد-مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: از دستاوردهای طرح سیماک میتوان به پیشگیری از جرائم غیرکاغذی بودن و قابلیت جعل پاسخ استعلام های اماکن و املاک، مقایسه پذیری و رقابت پذیر شدن عملکرد دستگاه ها اشاره کرد.

طرح سیماک راهکاری برای جلوگیری از جرائم کاغذی است

به گزارش قدس آنلاین، حسین عنایتی اظهار داشت: از دستاوردهای طرح سیماک میتوان به پیشگیری از جرائم غیرکاغذی بودن و قابلیت جعل پاسخ استعلام های اماکن و املاک، مقایسه پذیری و رقابت پذیر شدن عملکرد دستگاه ها، حذف بایگانی های موازی اماکن و املاک یکپارچگی و به اشتراک گذاری اطلاعات اشاره کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اخذ مصوبه کارگروه توسعه روستایی در خصوص الزام معرفی یک فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در هر بخش و پیگیری راه اندازی فروشگاه ها، تشکیل کارگروه تخصصی توسعه و توانمندسازی اقتصاد دیجیتالی در استان در این اداره کل و همچنین تشکیل کمیته برگزاری سمینار توسعه و توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان در آذر ماه سال جاری از اقدامات انجام شده پروژه های استانی اقتصادمقاومتی می‌باشد.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ظرفیت واحد شهری پستی۱۴۸ و واحد روستایی پستی ۱۶۲ در پایان شهریور ماه سال جاری می‌باشد که به ترتیب میزان ۴۷.۷ درصد و ۵۲.۳ درصد بوده است.

عنایتی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری پوشش مساحتی هر واحد پستی ۵۳ کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی هر واحد پستی سه هزار و ۱۰۰ نفر و همچنین سرانه ترافیک به ازای هر نفر ۵.۱ درصد است.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۳۱ نفری نیروی انسانی در پایان شهریور ماه سال جاری بیان کرد: نیروهای رسمی در قالب وضعیت استخدامی مختلف اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، کارمزدی، طرح فناوری، طرح کدگذاری و شرکتی که در مقطع فوق لیسانس دو نفر، لیسانس ۲۶ نفر، فوق دیپلم ۲۰ نفر، دیپلم ۷۹ نفر و سیکل نیز چهار نفر مشغول به کار می‌باشند.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تعداد پرسنل در حوزه های مختلف از جمله دفاتر پیشخوان، نمایندگی قبول شهری، دفتر خدمات ارتباطی روستایی، نمایندگی پستی روستایی، پیمانکاران خطوط پستی، طرح های عمرانی و کدگذاری و غیره ۴۸۹ نفر می‌باشند که از این تعداد ۲۶.۷ درصد در بخش خصوصی و ۷۳.۳ درصد در بخش خصوصی هستند.

عنایتی با اشاره به ترافیک مرسولات صادره تاکید کرد: پیش بینی ترافیک مرسولات صادره در شش ماهه نخست سال جاری دو میلیون و ۶۱۸ هزار ریال بوده که از این میزان ۸۱.۰۹ درصد تحقق پیدا کرده و همچنین رتبه استان در کشور نیز ۱۶ است.

وی عنوان کرد: پیش بینی میزان تغییرات ترافیک مرسولات صادره در شش ماهه نخست سال جاری دو میلیون و ۳۰۷ هزار ریال بوده که دو میلیون و ۱۲۳ هزار ریال تحقق یافته و همچنین رتبه استان چهارمحال و بختیاری در کشور ۱۷ می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.