یزد- نماینده ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با هیچ یک از احزاب سیاسی مخالفتی ندارم اما با هر کسی که بخواهد حقوق شهروندی مردم را زیر پا بگذارد، مخالفت می ‎‎ کنم.

مخالف  اشخاصی هستم که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان در جمع اعضای شورای مشورتی شهرستان ابرکوه اظهارداشت: با هیچ حزب و گروه سیاسی مشکل نداشته و تنها با کسانی که حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، در تقابل هستم.

وی افزود: وظیفه کارگروه‌های مختلف در زمینه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، اقتصادی، میراث فرهنگی و غیره، این است که تمامی مسائل و مشکلات موجود را که رسیدگی به آن در حیطه وظایف نماینده است به ‌صورت مکتوب ارائه کنند، تا نماینده بتواند در رابطه با آن مسائل از مسئولین در سطح استان یا کشور مطالبه‏‏گری داشته باشد.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی برخی از اقدامات خود را که در رابطه با شهرستان ابرکوه تاکنون انجام داده است، شامل گرفتن دستوراتی پیرامون ایجاد مرکز خون‌گیری، اختصاص پزشک متخصص و خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان خاتم‌الانبیاء از وزیر بهداشت و درمان و نیز اختصاص قیر برای بهسازی خیابان‌ها، تکمیل ورودی مسکن مهر و جاده ابرکوه- خاتم، ذکر کرد.

وی همچنین تکمیل باند دوم گذرگاه از طریق رایزنی با وزیر راه و شهرسازی، پیگیری مرمت و بازسازی بافت تاریخی، احداث سردخانه، پرداخت یارانه کشاورزان، تکمیل طرح خوابگاه دانشکده پیراپزشکی، گرفتن تسهیلات برای کارخانه کاشی آبنوس و اختصاص تلفن ثابت برای روستاهای محروم را از دیگر پیگیری‎‎های خود در مورد ابرکوه برشمرد.

صباغیان تصریح کرد: وظیفه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت است که اگر بدون دغدغه و درگیری با حاشیه‌ها فقط این دو وظیفه را به ‌خوبی انجام دهند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.