کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز از آمادگی این استان برای میزبانی از مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور در البرز خبر داد.

آمادگی کرج برای میزبانی مسابقات کشتی جوانان کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید یاری افزود: طبق قوانین فدراسیون، مسابقات در ۳ گروه برگزار می شود که ۱۰ تیم برتر کشور در آن حضور دارند.

وی تاکید کرد: این مسابقات به میزبانی سالن انقلاب اسلامی شهر کرج و از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مهر ماه  برگزار می شودو پیش بینی می کنیم  شاهد سطح بالایی در این مسابقات باشیم.

رییس هیئت کشتی استان البرز در رابطه با آمادگی تیم البرز در این مسابقات گفت: بهترین و آماده ترین تیم های کشتی آزاد وفرنگی جوانان البرز برای این مسابقات آماده شده است.

یاری در توضیح بیشتر گفت: در دوره قبل این مسابقات استان البرز در کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور به ترتیب به رتبه های چهارم و پنجم دست یافته بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به میزبانی کرج امیدواریم کشتی گیران البرزی بتوانند جایگاه خود را در کشور ارتقا دهند.

متولی کشتی در استان البرز درباره عملکرد این هیئت  در نیمه اول سال جاری گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی عملکرد رضایت بخشی نداشتیم و حتی مسابقات جام رمضان به دلیل عدم استقبال شهرستان های استان البرز لغو شد.

یاری تصریح کرد: هزینه ای  در حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای اردوها در شش ماه نخست سال هزینه شده که بخش اعظمی از آن از طریق منابع غیر دولتی تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.