کرج- استاندار البرز با تاکید بر ضرورت همدلی و تعامل تمامی آحاد مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از آرمان های نظام گفت: در کنار تعلیم، تربیت، علم و فناوری با اهتمام ویژه ای درصدد اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم.

اهتمام ویژه ای به اجرای اقتصاد مقاومتی داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در مراسم متمرکز اعزام راهیان نور دانش آموزان کشور به میزبانی استان البرز که صبح امروز شنبه برگزار شد اظهار کرد: در این راستا همدلی و تعامل تمامی آحاد مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از آرمان های نظام ضروری است.

وی افزود: اکنون دانش آموزان ایران اسلامی با توکل بر خدا و تاسی از شهدای دانش آموز همان عزم و اراده را در البرز به نمایش گذاشته اند

نجفی ادامه داد: ما هم در کنار سپاه قهرمان و بسیج سرافراز که همواره در میدان های مختلف حافظ این کشور بوده اند به دنبال حفظ و حراست کیان میهن اسلامی هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه امروز به استکبار جهانی اعلام می کنیم همانطور که در حریم مرزها از جمهوری اسلامی پاسداری کردیم اکنون نیز در مقابل رجزخوانی های دشمنان ایستادگی و دفاع خواهیم کرد تصریح کرد: به کسانی که ملت ایران را نشناخته اند اعلام می کنیم ما فرزندان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستیم که آمادگی داریم با تبعیت از فرماندهی کل قوا در تمامی میادین حضور پیدا کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون با پیشرفته ترین تجهیزات و اندیشه های جهان آماده مقابله با زور و تزویر هستیم گفت: اکنون در کنار دانش و فناوری های روز دنیا، کلاس های درس ما نیز دانش آموزان را برای مقابله با کج اندیشان آماده می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید درصدد عملیاتی و اجرایی کردن منویات رهبری هستیم و در کنار تعلیم، تربیت، علم و تمامی عرصه ها با اهتمام ویژه ای درصدد اجرای اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در البرز در پایان گفت: همه در کنار هم خواهیم بود و با وحدت رویه و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در جایی که نیاز باشد حضور پیدا خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.