کرج- رییس هیئت ووشو استان البرز با گلایه از عدم حمایت مالی از این هیئت ورزشی گفت: با جیب خالی و بدون منابع مالی مشخص ۴ تیم منتخب خود را راهی لیگ برتر ووشو کشور در فصل جدید خواهیم کرد.

حضور ۴ تیم منتخب ووشو البرز در لیگ های برتر کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل سایه افکن افزود: با توجه به عملکرد خوب ووشو کاران البرزی امسال ۲ تیم آقایان و بانوان در لیگ برتر بزرگسالان کشور حاضر می شوند و تیم های دختران و پسران در لیگ برتر جوانان کشور شرکت خواهند کرد.

وی افزود: حضور این ۴ تیم در بالاترین رویداد کشوری ووشو در حالی رقم می خورد که نه اسپانسری داریم و نه کمک مالی ای  از استان و فدراسیون دریافت کرده ایم.

سایه افکن با بیان اینکه در چنین شرایطی باید مسابقات قهرمانی کشور بانوان را در ابتدای آبان ماه میزبانی کنیم گفت: نبود بودجه کافی به شدت نگران مان کرده و به نوعی اعتبار و جایگاه البرز را تهدید می کند.

رییس هیئت ووشو استان البرز ادامه داد: نفرات تشکیل دهنده تیم های ووشو استان جهت حضور در لیگ کشور تنها به شکل رفاقتی وبدون چشمداشت مالی ما را همراهی می کنند و در این شرایط تنها دوستی و همدلی است که کار را به پیش می برد.

سایه افکن با تاکید براینکه ووشو البرز باید مورد توجه بیشتری باشد و نیازهایش دیده شود گفت: توقع ما از مسئولان استان حمایت از این هیئت ورزشی مدال آور است و اینکه در میان کوهی از مشکلات تنها نمانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.