رشت- شهردار رشت با بیان اینکه زیرساخت های توسعه و زیرساختی کشور های اسلامی در حد توان در شهر رشت ایجاد می شود، گفت: ما برای صنعت گردشگری ۱۷ پروژه برای جذب سرمایه گذار بین المللی داریم.

۱۷ پروژه برای جذب سرمایه گذار بین المللی در حوزه صنعت گردشگری در رشت

 به گزارش قدس آنلاین، مسعود نصرتی صبح شنبه در پنجمین اجلاس بین المللی و کارگاه آموزشی بین المللی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت با بیان اینکه باید در حوزه جهانی شدن زیرساخت های شهری را به گونه ای فراهم کنیم تا خواهر خوانده هایی با ویژگی های رشت در کشور های اسلامی داشته باشیم، اظهار کرد: از ویژگی های پارک علم و فناوری، منطقه آزاد و شهر رشت می توان به عنوان زیر ساخت ارتباطی راه ابریشم نام برد.

وی با بیان اینکه مجمع جهانی جاده ابریشم از سوی سازمان ملل به ایران سپارده شده و یکی از دبیر خانه های آن در شهر رشت ایجاد می شود، گفت: در حوزه مدیریت شهری شبکه ای راه حل های جهانی با ۲۷ هزار تجربه موفق که از سال ۹۶ جمع آوری شده در ایران تجاربش ذخیره شده و می توانیم در کشور های اسلامی به اشتراک بگذاریم.

شهردار رشت با اشاره به پرداختن پارک علم و فناوری به موضوع گردشگری در مجمع جهانی افزود: استان گیلان و شهر رشت در سال از یک نعمتی برخوردار است که میلیون ها نفر برای گردشگری وارد شهر رشت می شوند.

نصرتی با اشاره به اینکه از چین ۹.۳ درصد در تولید ناخالص ملی از حوزه گردشگری تامین می شود، گفت: شرایط شهر رشت برای اتصال به راه ابریشم یک زیر ساخت اساسی شناخته می شود و باید در حوزه فناوری بیشتر به آن توجه شود.

شهردار رشت با بیان اینکه زیرساخت های توسعه و زیرساختی کشور های اسلامی در حد توان در شهر رشت ایجاد میشود، گفت: ما برای صنعت گردشگری ۱۷ پروژه برای جذب سرمایه گذار بین المللی داریم.

وی با تشکر از پارک و علم و فناوری گیلان در برگزاری نشست بین المللی و ارائه راهکار های عملیاتی برای تحقق اقتصاد در کشور های اسلامی گفت: باید خروجی اجلاس بین المللی باید به روند اجرایی تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.