مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مجموعه پدیده شاندیز خبر داد.

نخستین شهر هوشمند کشور در مجموعه پدیده ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی مخابرات خراسان‌رضوی، رسول سرائیان در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی توسعه گردشگری پدیده، اظهار داشت: پیگیری اجرایی شدن رینگ فیبرنوری در مجموعه پدیده و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای تبدیل شدن این شهر به نخستین شهر هوشمند کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت و نقش ارتباطات در دنیای امروز به‌ویژه در مراکز اقتصادی و اجتماعی این آمادگی را داریم تا با همکاری دو جانبه تأمین و تسهیل اجرای هرچه بهتر این طرح ارتباطی فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تغییرات شگرفی که در حوزه ارتباطات و زیرساخت‌ها در دنیای معاصر در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران، آخرین دستاوردهای ارتباطی و زیرساختی را مورد استفاده قرار داده و ضرورت دارد تا به تناسب روند رو به رشد و توسعه طرح‌های ارتباطی، مجموعه پدیده نیز بازنگری لازم را انجام دهد.

سرائیان تصریح کرد: باید مشاور نسبت به طرح بازنگری پدیده اقدام و شرکت مخابرات نیز آمادگی دارد در این زمینه همکاری لازم را معمول و در همه طرح‌های شرکت‌های گروه پدیده ایفای نقش کند.

در این دیدار محمدحسین زارع‌صفت رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی گردشگری پدیده، اظهار داشت: در نخستین فرصت تفاهم‌نامه همکاری میان پدیده و مخابرات تنظیم و امضا می‌شود و در جهت همکاری‌های بیشتر این دو شرکت، در نخستین فرصت برنامه بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیئت همراه وی را از پدیده کیش خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.