عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقش نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکل‌گیری عمق استراتژیک ایران در منطقه بسیار تأثیرگذار و اساسی است.

نقش سپاه در شکل‌گیری عمق استراتژیک ایران در منطقه بسیار اساسی است

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به اظهارات سخیف و نسنجیده رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت ایران مؤلفه عمق قدرت استراژیک ایران است. عمق استراتژیک یعنی نوعی شیوه حضور دفاعی نیروهای نظامی سپاه که خارج از قلمرو جغرافیایی کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در تعمیق این راهبرد استراتژیک نقش اساسی را بر عهده دارد گفت: در عمل نظام استکباری آمریکا در تلاش است تا ظرفیت و عمق استراتژیک ایران را با محدودیت و مشکل مواجه کند به همین دلیل به دنبال تحریم و‌ تهدید سپاه است.

وی با بیان اینکه دشمنان درصد هستند تا با ایجاد تحریم اقتصادی مانع از پیشروی نظامی سپاه پاسداران و نفوذ عملیاتی منطقه‌ای شوند بیان کرد: به هر حال برخورد حکومت ایران و‌ دولتمردان در برابر اظهارات ترامپ قاطع خواهد بود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: اگر اقدامات نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی‌گرفت.

وی بر حمایت قاطع دولت و مردم از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و گفت: ما اطمینان می‌دهیم در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای همه توطئه‌ها خنثی و بی‌اثر خواهد بود.

فلاحت‌پیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مؤلفه‌ای قدرت‌آفرین برای ایران و منطقه دانست و گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک مولفه قدرت آفرین نه تنها برای ایران بلکه کشورهای جبهه مقاومت همواره مانع برداشت حداکثری آنها در موضوعاتی مانند برجام از ایران شده و همواره مانع زیاده خواهیهای آنها در ایران و منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران است که به طور عمده از سوی نیروهای سپاه رقم خورده است گفت: آمریکایی‌ها به دنبال برچیدن بازوان اقتدار ایران هستند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.