وزیر بهداشت در واکنش به اظهارات شب گذشته ترامپ، گفت: بهترین پاسخ در مقابل سخنان نابخردانه این افراد، انسجام و وحدت ملی در سطح مسئولان و رده های بالا است.

واکنش وزیر بهداشت به اظهارات نابخردانه ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیمارستان خیرساز جامع سرطان شهرک خاوران تبریز، اظهار داشت: انتظار است که کشورهای اروپایی در عمل هم، تعهد خود به برجام را نشان دهند چراکه هدف آمریکا، ناامن کردن فضا برای جلوگیری از سرمایه گذاری در ایران است و ترامپ و رقبای منطقه ای ما به دنبال ایجاد این فضا هستند و انتظار است که کشوهایی که بر علیه سخنان ترامپ، بیانیه صادر می کنند، برای سرمایه گذاری در ایران، حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مشکل ما در داخل کشور، ترامپ و امثال آن نیست، افزود: مشکل پیشرفت کشور، خودمان هستیم و لازم است که اتحاد داشته باشیم و مسائل کشور را اصلی و فرعی کنیم زیرا در بسیاری از موارد به فرعیات توجه می کنیم در حالی که اصل، دشمنی است که نمی خواهد ایران پیشرفت کند و مردم کشور آسایش و آرامش داشته باشند. دشمنی دشمنان مربوط به امروز نیست بلکه آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و اسلام مخالف هستند.

هاشمی تاکید کرد: عقل و انصاف حکم می کند که با هم متحد باشیم و در پیگیری مشکلات مردم، اتحاد و انسجام ملی را در راس برنامه های خود قرار دهیم و حداقل سود کشور و بهترین پاسخ در مقابل سخنان نابخردانه این افراد، انسجام و وحدت ملی در سطح مسئولان و رده های بالا است و در ضرب المثل های ما نیز این نکته وجود دارد که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد».

وزیر بهداشت تصریح کرد: مردم ایران همیشه متحد بوده و در همه صحنه های انقلاب حضور گسترده ای دارند اما انتظار است که مسئولان سطوح بالای کشور، همت و همدلی بیشتری داشته باشند و همه توجهات و تاکیدات به این سمت باشد که بتوانیم اقتصاد کشور را با اتحاد، همدلی، همراهی و همکاری به شرایطی مطلوب برسانیم و پیشرفت اقتصادی ایران، می تواند مهمترین اقدام ضد استعماری و ضد استکباری باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.