رشت- رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان گیلان دبیرخانه دائمی شبکه پارک علم فناوری کشورهای اسلامی شد، گفت: پنجمین اجلاس بین‌المللی کشورهای اسلامی به‌مدت ۵ روز در رشت برگزار می‌شود.

پنجمین اجلاس بین‌المللی کشورهای اسلامی در رشت برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، مجید متقی‌طلب ظهر امروز در مراسم افتتاح پنحمین اجلاس بین‌المللی و کارگاه آموزشی شبکه پارک علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت با اشاره به اینکه در این اجلاس  ۱۱ کشور از کشورهای اسلامی حضور دارند گفت: این اجلاس در یک برنامه سه ساله تدوین شده و در حال حاضر دومین سال از برنامه تدوین شده را پشت سر می‌گذاریم.

متقی طلب با بیان اینکه پنجمین اجلاس بین‌المللی و کارگاه آموزشی شبکه پارک‌علم و فناوری کشورهای اسلامی برنامه‌ای مشترک با بانک توسعه اسلامی و کمیته علم و فناوری سازمان همکاری‌های کشورهای اسلامی است افزود: این اجلاس به‌مدت ۵ روز در رشت برگزار می‌شود.

وی توانمندسازی مدیران پارک علم و فناوری کشورهای اسلامی در راستای زمینه‌های ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان را از اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد و گفت: توانمندی در راستای رسیدن به اهداف توسعه دانش‌بنیان از دیگر اهداف این اجلاس است.

متقی‌طلب با تاکید بر اینکه برقراری تعاملات بیشتر در شبکه پارک علم و فناوری کشورهای اسلامی به‌طور ویژه دنبال می‌شود گفت: این اجلاس تحت عنوان دیپلماسی علم و فناوری و در راستای سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران در پارک علم فناوری گیلان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه اجلاسیه مذکور برای سومین بار در استان گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان دبیرخانه دائمی شبکه پارک علم فناوری کشورهای اسلامی در کشور است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.