مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رفتار رئیس جمهور بی منطق و کاسبکار آمریکا که ظاهرا فرصت مطالعه تاریخی نداشته، موضوع جدیدی نیست.

رفتار رئیس جمهور کاسبکار آمریکا جدید نیست

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر ولایتی در واکنش به سخنان شب گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: رفتار رئیس جمهور بی منطق و کاسبکار آمریکا که ظاهرا فرصت مطالعه تاریخی نداشته و صرفا به امور بازرگانی مشغول بوده و هست، برای ملت بزرگ و شریف ایران که سابقه تمدنی چندهزار ساله دارد، موضوع جدیدی نیست و بی‌تردید این ملت همچون همیشه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها مواضع اصولی خود را اعلام کرده و بر آن پایبند خواهد بود. نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متعلق به مردم این سرزمین است و نه تنها اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله کند و تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آنها را به ذلت بکشاند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدامی علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد و پشت سر رهبر محبوب، شجاع و انقلابی، مانند تمام روزهای پیروزی و استقرار و ثبات، به گام های بلند خود در حفظ و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.