شهرکرد- نماینده مردم شهرستان لردگان تاکید کرد: منصور میرزا کوچکی بروجنی اصلی ترین و تنها گزینه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که بر آن اصرار داریم و به وزرات کشور معرفی گردیده است.

منصور میرزا کوچکی بروجنی گزینه نهائی برای تصدی استانداری چهار محال و بختیاری است

محمد خالدی سردشتی نماینده مردم شهرستان لردگان شامگاه چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از معرفی دکتر منصور میرزا کوچکی بروجنی بعنوان اولین و آخرین گزینه جهت تصدی استانداری چهار محال و بختیاری به وزرات کشور و هیئت دولت خبر داد.

خالدی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان از مدت ها قبل نامه ای با امضاء هر ۴ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی و انتصاب دکتر میرزا کوچکی جهت مدیریت استان شدند.

وی تاکید کرد: الان حدود یک ماهی است که استان چهار محال با سرپرستی اداره می شود و این در شان استان چهارمحال و بختیاری نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، میرزا کوچکی یک فرد فعال و با تجربه که کارنامه درخشانی داشته و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد افزود:

وی به تمامی مسائل و مشکللات و نقاط قوت و ضعف استان اشراف داشته م ومی تواند در مدت زمان کوتاهی برای توسعه استان گامهای بلندی را بردارد.

شایان ذکر است،منصور میرزا کوچک بروجنی متولد ۱۳۴۳ و هم اکنون از کارکنان وزرات نفت بوده و در شهرستان عسلویه مشغول به خدمت می باشد،سابقه  حضور ۳۰ماه  بطور وقفه ای درجبهه های نبرد حق علیه  باطل ازسال۱۳۶۲ تا پایان جنگ میباشد برادربزرگترشان شهید دکترناصرمیرزاکوچکی همانند اوی عضوجامعه پزشکی ایران بوده است.

گفتنی است استان چهار محال و بختیاری تقریبا" یک ماهی است که استاندار سابق بعنوان استاندار ایلام معرفی شده و تمامی مردم و مسئولان استان خواستار تسریع در معرفی و انتصاب استاندار جدید هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.