شیراز- مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به پیش‌ ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: تاکنون ۸ هزار ویزا در استان فارس برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

۲۲ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زینلی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه صدور ویزا تنها از طریق کنسولگری انجام می‌شود اظهار داشت: تاکنون ۲۲ هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند و ۸ هزار ویزا نیز صادر شده است. 

وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است،گفت: روادیدهای زائران به صورت انفرادی صادر می‌شود، از علاقه‌مندان تقاضا می‌شود تا برای دریافت روادید دو قطعه عکس به همراه گذرنامه با داشتن حداقل ۶ ماه اعتبار را به دفاتر مجاز زیارتی که آدرس آنان در سایت fars.haj.irموجود است، مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: ثبت‌نام مردم تنها از طریق ۱۴۰ دفتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست. 

زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.