یزد- استاد حوزه و دانشگاه گفت: توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا وحامیانش در دنیا ومنطقه به خاطربصیرت مردم و همراهی با انقلاب وحضور فعال در عرصه های مختلف باعث شده همه نقشه های آنهانقش برآب شود.

توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا به خاطربصیرت مردم ایران است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت الاسلام کاظم راشدی یزدی شامگاه شنبه در نهمین یادواره شهید کعبه، سرداران و شهدای مهریزاظهارداشت: توطئه های استکبار جهانی با همدلی مردم و مسئولان و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری خنثی می شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از ابتدای  پیروزی نظام اسلامی برای ضربه زدن به این نظام از انواع توطئه های سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی استفاده کرده اند که تا این لحظه موفق نشده اند.

استاد حوزه خاطرنشان ساخت: ملت ایران و مسئولان با همدلی وظایف خود را انجام می دهند و بیدار هستند قطعا آمریکا و حامیان او نمی توانند به اهداف ضوم خود علیه انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

راشد یزدی تصریح کرد: فشارهای مختلف دشمنان در ۳۸ سال گذشته در موضوع تهدید و تحریم ادامه داشته و ملت ایران و مسئولان همه دلبسته کشور ، نظام و ولایت فقیه هستند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود : توطئه فرهنگی دشمنان  همواره بوده و این توطئه ها باید برای نسل جوان بازگو شود و نسل جوان باید هوشیار و آگاه باشد کرد و خانواده ها باید تربیت دینی نسل جوان را جدی بگیرند و مواظب برنامه های کفر جهانی باشند.
این مراسم که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم در بیت الحسین (ع) مهریز برگزار شد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.