یزد - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طرح جامع شهر مهریز از مطالبات مهم مردمی است که برای حل آن تاکنون پیگیری‌های خوبی انجام شده است و باید تا حصول نتیجه نیز تلاش‌ها ادامه داشته باشد .

اصلاح طرح جامع شهر مهریز از مطالبات مهم مردمی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان اظهارداشت: برای حل طرح جامع شهر مهریز تاکنون جلسه‌های متعددی در یزد و تهران تشکیل شده و جلسه طرح جامع شهر مهریز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تشکیل و دستور رفع مشکلات آن صادر شده است.

وی افزود: امید است که هرچه زودتر این طرح تصویب شود  که با حل آن دغدغه قاطبه مردم رفع شو د و با بر طرف شدن مشکلات طرح جامع، مردم می‌توانند از خدمات مختلف برخوردار شوند . 

صباغیان بافقی در ادامه به اهمیت برنامه‌ریزی و جلب مشارکت شهروندان در برنامه‌های مختلف شهری به عنوان یک کار مهم اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی مردم در برنامه های مختلف نقش اساسی در رسیدن به توسعه دارد . 

عباسعلی زارع شهردار مهریز هم در این جلسه، تسری قانون مدیریت خدمات کشوری به شهرداری‌ها به دلیل کسری فاحش حقوق کارمندان شهرداری با کارمندان و مدیران بسیاری از ادارات وسازمان‌های دیگر را خواستار شد . 

وی، ضرورت تجهیز آتش نشانی شهرداری به خودرو پیشرو، تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل ساختمان اداری در حال ساخت به خاطر استیجاری و فرسودگی مکان موجود و همچنین حمایت از اجرای طرح‌های فرهنگی را خواستار شد . 

عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و «سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بر توسعه متوازن و رسیدگی به مبلمان شهری تاکید کردند . 

مهدی زارع بیدکی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز نیز با اشاره به این که درآمد پایداری برای اجرای طرح‌های مختلف در این شهر وجود ندارد، پیگیری برای اختصاص اعتبارات توسط نماینده مجلس را خواستار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.