​ایلام- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان ایلام در ایام اربعین در نقاط مختلف استان برپا می شود.

‌نمایشگاه صنایع دستی ایلام در ایام اربعین برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمالک شنبه زاده با بیان اینکه پایگاه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در شهرستان های چرداول، ایوان، ایلام، مهران، دهلران، دره شهر و ملکشاهی در مسیر تردد زوار اربعین برقرار می شود، اظهارداشت: هدف از استقرار این پایگاه ها، اطلاع رسانی و ارائه نقشه ای جامع از اماکن مذهبی، باستانی و دیدنی استان ایلام برای زوار است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت و اماکن از واحدهای اقامتی و رفاهی در ایام اربعین و تردد زوار به صورت مستمر بازدید و بازرسی بعمل خواهد آمد، افزود: همکاران این دستگاه اجرایی در ایام اربعین با راهنمایی زائران، مناطق دیدنی استان را به زائران معرفی می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان از ۱۳ تا ۳۰ آبان ماه در شهرهای ایلام، مهران و دهلران خبرداد و خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی استان از تولید به مصرف، در معرض دید عموم و زائران قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.