بجنورد- مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی از ثبت تعداد ۱۶۵شرکت در شش ماهه نخست سال جاری دراستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳۱ شرکت تجاری و ۳۴شرکت تعاونی وتعداد ۶۹ موسسه نیز درسطح استان به ثبت رسیده است.

۱۶۵شرکت درادارات ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی به ثبت رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی، اسدی همچنین افزود: با آسیب شناسی و برگزاری جلسات هم اندیشی در این حوزه توانستیم زمان رسیدگی به پرونده های ثبت شرکتها را کاهش دهیم و فرایند آن را به پنج روز کاری رسانیم گرچه که این زمان  جای خرسندی دارد اما  مطلوب ما نیست و باید خدمات ثبت شرکتها به سمتی برود که متقاضیان در کم تر از۴۸ ساعت خدمت خودرا دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش ادارات ثبت اسناد واملاک و همچنین اداره  ثبت شرکتها موسسات غیر تجاری در توسعه استان افزود: با حمایت های مسئولین استانی می توان خدمات دراداره ثبت شرکتها را به طور خاص افزایش داد بطوریکه با الکترونیکی نمودن امور وبه روز رسانی پرونده های ثبت شرکتها به صورت الکترونیکی که هم اکنون در حال انجام است زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران بهتر  فراهم می گردد و به طور قطع استان در مسیر پیشرفت بیشتر قرارخواهد گرفت.

 وی درهمین خصوص ادامه داد:  در شش ماهه سال جاری تعداد ۹۴۱ مورد نیز تغییرات در ادارات ثبت اسناد واملاک تابعه نیز  به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.