گچساران- فرماندار گچساران گفت: بیش از ۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر گچسارانی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

اعزام ۹۰۰  دانش آموز گچسارانی به اردوی راهیان نور

به گزارش قدس آنلاین، رئیس آموزش و پرورش گچساران در جلسه هماهنگی کاروان های راهیان نور، گفت: در سال گذشته بیش از " ۱۳۲۰ " دانش آموز پسر و دختر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند و موفقیت شهرستان گچساران در اعزام کاروان راهیان نور، باعث گردید که رتبه ی ممتاز کشوری و رتبه ی اول استانی توسط آموزش و پرورش شهرستان گچساران کسب شود و باعث دریافت لوح تقدیر از سردار علی فضلی گردید که برای جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران افتخاری است.

پورالحسینی با اشاره به تعداد دانش آموزان در کاروان امسال افزود: با توجه به کاهش ظرفیت امسال شهرستان گچساران بیش از ۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر گچسارانی در قالب کاروان راهیان نور اعزام می شوند و نخستین مرحله با اعزام ۴۰۰ نفر از دانش آموزان پسر و از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۸ مهر و به مدت " سه روز " صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان گچساران در سخنانی کار راویان را در انتقال مفاهیم و ارزشهای زمان جبهه و جنگ به نسل جوان بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: راویان باید مسائل جنگ و رشادت ها و دلاوری های را در کاروان بگویند تا جوانان و نسل جدید بدانند هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها، جانبازی ها به چه معنی است.

رحیمی افزود: هدف اصلی از این کار یاد آوری خاطرات و رشادت ها و جانبازی های  مردم و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس است.

لازم به ذکر است که ده اتوبوس، جابجایی دانش آموزان به مناطق عملیاتی را انجام داده و به تعداد هر اتوبوس یک معلم، راوی و روحانی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.