تربت جام- مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: تعامل در حوزه مدیریت شهری ضروری است وباید شهرداری ها به عنوان یک نهاد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی به آسیب های اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند ودستگاههای اجرایی باید بدهی خود با شهرداری را دردستور کارقراردهند .

بدهی دستگاههای اجرایی به شهرداری ها باید پرداخت شود

به گزارش قدس آنلاین، علوی مقدم که ظهر یک شنبه درحاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار تربت جام به این شهرستان سفر کرده گفت: مسئولان شهری بدانند که تبعیت از رهبری و اجرایی عدالت اجتماعی از خواسته های مردم است وباید به این مؤلفه ها توجه شود.

وی با تاکید بر تعامل اجتماعی در مدیریت شهری گفت: تعهد و تعامل تزریقی نیست وباید مدیران شهری به آن بیشتر توجه کنند چون شهرداریها تنها نهاد خدماتی نبوده و به بخشهای مختلف فرهنگی و هنری هم توجه داشته باشند

 مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری خراسان رضوی به بدیهی های دستگاههای اجرایی به شهرداری ها اشاره کرد وگفت: شهرداری ها نیاز داند تا دستگاهها اجرایی تسویه حساب کنند و با دریافت این بدهی های بتوانند به مردم خدمت رسانی بهتری انجام دهند و برنامه راهبردی در حوزه شهرداری ها اجرایی خواهد شد و کلیه دستگاهای اجرایی برنامه اجرای شان از قبیل آب، برق و دیگرارائه خدمات توسعه های و پیش بینی سمت توسعه را با شهرداری ها هماهنگ کنند.

وی افزود: دستگاههای اجرایی باید هماهنگی با شهرداری را دردستور کارقراردهند ودر سال ۹۷هیچ دستگاه اجرایی بدون تائیدیه شهرداری ها اعتبار نخواهد گرفت.    

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مهم که دستگاههایی اجرایی به آن نیاز داند تعامل با مردم است و مشارکت مردم همه با حضور شوراها عینیت پیدا خواهد کرد و کارهایی که به مردم سپرده شود و شفافیت داشته باشد قطعا تعامل و پیشرفت کار بیشتر خواهد بود.

وی گفت: لازمه پیشرفت در کارهای اجرایی، اعتماد به مردم است و نقش شوراها در پیشبرد اهداف مردم موثر خواهد بود.

 علوی مقدم به شهرداران تربت جام توصیه کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و موضوع فرهنگ و ارزشهای اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از ایجاد المانهای غربی پرهیز کنند و سیاست تکریم ارباب رجوع ورضایتمندی مردم را فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام گفت : حدود ۳۵ جلسه کاری با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد و دراین مدت ۳۰ گزینه شهردار بومی و غیر بومی مصاحبه شد و با اتفاق آرا ۷عضو شورای اسلامی شهر مهندس حسینی بعنوان شهردار منتخب تربت جام معرفی شد.

جعفر دلشاد عظیمی در ادامه افزود: توسعه شهر نیازمندی تعامل و هم فکری است و منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر تربت جام آماده خدمت گذاری خواهد بود و لازم است برای توسعه شهری همه باهم باشیم وخود را برای خدمت گذاری آماده کنیم.

شایان ذکر است؛ در مراسم معرفه شهردار تربت جام «سید علی حسینی» شهردار تربت جام منصوب شد و قبل از آن مدیرعامل پایانه مسافربری مشهد را برعهده دارد و قبلا به مدت شش سال به عنوان فرماندار چناران و دو سال به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهر گلبهار در کارنامه مدیریتی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.