گچساران- مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر از رشد ۵۰ درصدی سرانه فضای مطالعه نسبت به سال ۹۴ خبر داد.

سرانه فضای مطالعه در گچساران ۲ برابر شده است

کوروش حسنی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در فاصله زمانی سال ۹۴ تا ۹۵ تعداد کتابخانه هایمان از ۵ باب به ۱۲ باب سیده است و کلیه ی تجهیزات کتابخانه ها بروز شده اند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران افزود: تعداد مراجعین به کتابخانه های ما نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است  یعنی بالغ بر هفت هزار و ۳۰۰ مراجعه در کل کتابخانه های شهر به ثبت رسیده است .

حسنی با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر از رشد ۵۰ درصدی سرانه فضای مطالعه نسبت به سال ۹۴ خبر داد.

وی در خصوص کتابخانه های بافت فرسوده ی گچساران اظهار داشت: دو باب کتابخانه در محله های بافت فرسوده ی شهر در محله رادک و سادات در حال احداث هستند که بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته در خصوص احداث ۶ کتابخانه در محلات گچساران گفت: این تعداد را می توانیم در محله های رزمندگان، ۱۰۸ دستگاه ، در مسیر مستقیم ۵۰۰ دستگاه ، در سه راهی ، یک باب در کارکنان بین کوچه یک تا پنجم و یک باب هم در مرکز شهر اختصاص داد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: در حال حاضر دو واحد کتابخانه ی مشارکتی و  ۱۲ واحد کتابخانه عمومی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.