لنده- در پی انتشار گزارشی از قدس آنلاین در خصوص بدعهدی خیاطان و عاملان توزیع لباس دانش آموزان در لنده، مسئولان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان با تولیدکنندگان متخلف برخورد کردند.

اعمال جریمه سنگین برای تولیدکنندگان متخلف لباس دانش آموزی در لنده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در هفته های گذشته گزارشی از قدس آنلاین در خصوص بدعهدی خیاطان و عاملان توزیع لباس های فرم دانش آموزان در شهرستان لنده و نارضایتی مردم از وضعیت پیش آمده منتشر شد. در این گزارش والدین دانش آموزان اعلام کرده بودند که با وجود پرداخت هزینه ی مربوط به لباس فرم فرزندان خود در اواسط تابستان با گذشت چندین روز از بازگشایی مدارس، با در بسته واحدهای تولیدی مواجه شده اند و کسی پاسخگوی آن ها نیست.

با پیگیری های این رسانه و پس از گذشت چند روز از گزارش یاد شده مسئولان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به مسئله واکنش نشان داده و موضوع را رسیدگی کردند.

خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن اشاره به تخلف صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی توزیع البسه مدارس گفت: دو واحد صنفی توزیع لباس فرم دانش آموزان به علت اعتراض مردمی، گران فروشی و عدم ارائه خدمات به مشتریان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این دو واحد صنفی متخلف از سوی اتاق اصناف شهرستان لنده به پرداخت مبلغ ۴۲ میلیون ریال و دیگری نیز به پرداخت مبلغ  ۵۱ میلیون ریال محکوم شدند و پرونده آنان نیز جهت اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده تصریح کرد: مهمترین اصل در خصوص فعالیت در بازار ایجاد فضای کسب و کاری مطمئن و رضایت مندی مشتریان به دور از گران فروشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.