بجنورد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پی نطق رئیس جمهور آمریکا، بیان داشت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳آبان جواب کوبنده ای به اظهارات ابلهانه رئیس جمهور کوته فکر آمریکا خواهند داد.

مردم در ۱۳آبان جواب یاوه گویی ترامپ را خواهند داد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری در نشست اعضای ستاد یوم الله سیزده آبان خراسان شمالی با بیان اینکه این گونه اظهارنظرها تازگی ندارد و ماهیت چرخانندگان نظام سلطه بارهاو بارها برای همگان هویدا و آشکار شده افزود: اگر امروز ترامپ به صراحت موضع خصمانه ای در قبال ایران میگیرد در واقع حرف دل تمامی سیاستمداران غرب و آمریکایی را می زند.

رئیس شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را نشان از استیصال و عجزشان دانست که بر خلاف ژستهای کدخدامنشانه و مستبدانه خود در درون دچار اضمحلال و درماندگی شده اند.

وی همچنین با اشاره به تحریم های آمریکا بر علیه سپاه پاسداران؛ اظهار داشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در کنار سایر قوای نظامی نماد امنیت، اقتدار و ابهت کشور و نظام است و دشمن سعی دارد بین سپاه پاسداران که از متن و بتن جامعه و مردم برخواسته اختلاف افکنی کند.

حجت‌الاسلام سالاری بیان داشت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای قومیت، اعتقاد و فرهنگ‌های مختلف است، دشمن در پشت‌صحنه برای تفرقه‌اندازی بین ملت ما برنامه‌ریزی می‌کند.

وی بابیان اینکه امنیت و معیشت حساس‌ترین مسئله هر کشور است، گفت: دشمن برای به‌سختی انداختن ملت مسلمان به دنبال حذف امنیت پایدار است اما این هدفش را به گور خواهد برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: روز ۱۳ آبان ماه امسال مردم سراسر ایران و خراسان شمالی با حضور پرشور خود، حماسه‌آفرینی خواهند کرد و جواب درخور شأنی به تمامی یاوه گویان خواهند داد.

حجت‌الاسلام سالاری بابیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۰ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود، گفت: با حضور پرشور مردم در این روز مهم، دشمنان داخلی و خارجی دیگر نمی‌توانند کوچک‌ترین فکر و تهدیدی نسبت به ایران داشته باشند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان مرکز استان، روز شنبه ساعت ۹ صبح از محل میدان شهید بجنورد آغاز و تا میدان حضرت قائم عج ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.