بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری متهم و ضارب دختر۱۷ساله اسفراینی وگرداندن وی درسطح شهر خبر داد.

ضارب دختر جوان اسفراینی درسطح شهر گردانده شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت: متهم (خ - س ) یکی ازمتهمان سابقه‌دار شهرستان اسفراین است.

وی افزود : متهم در مورخه ۱۵ مهرماه سال جاری دختر ۱۷ساله ای را درسطح شهر ودرملاعام باضربات متعدد چاقو از ناحیه سر و صورت و دیگر اعضای بدن مورد ضرب قرار داد که به محض اطلاع از ورود ماموران انتظامی از محل متواری شد.

سرهنگ مهری بیان داشت: بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود و طی هماهنگی با مقام قضایی ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کردند که مشخص شد متهم دریکی از استان‌های همجوار مخفی شده است.

مهری درخصوص نحوه دستگیری متهم خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته دستگیر وبه این شهرستان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود : با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود و دختر جوان را نیز به طرز فجیعی مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد.

این مقام انتظامی در خصوص وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت : باتوجه به شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد.

سرهنگ مهری در پایان افزود: درزمان گرداندن متهم در سطح شهر، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند واز دستگیری متهم سابقه‌دار از پلیس تقدیر و تشکر کردند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.