اهواز_ در تعقیب و گریز ماموران انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از مناطق دزفول کودکی ۴ ساله جان خود را از دست داد.

کودک ۴ ساله قربانی تعقیب و گریز پلیس با سوداگران مرگ

 به گزارش قدس آنلاین، امیر عیسی‌زاده  شامگاه یکشنبه نیروی انتظامی دزفول در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر در یکی از مناطق حواشی دزفول درحال انجام عملیات بودند. 
وی ادامه داد: در عملیات تعقیب و گریز پلیس با فروشندگان مواد مخدر، یک گلوله از سوی نیروی انتظامی شلیک می‌شود که پس از اصابت به یک خودرو کمانه و متأسفانه به یک پسربچه چهار ساله برخورد می‌کند. این پسربچه چهارساله در آغاز تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متأسفانه شب گذشته جان باخت. 
  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول با ابراز تأسف و تأثر از مرگ این کودک چهار ساله عنوان کرد: از مرگ این کودک معصوم بسیار متأسف و متأثر هستیم. مقامات قضایی و مأموران نیروی انتظامی در سطوح بالا قطعاً این موضوع را بررسی می‌کنند و اگر مقصر در هر طرف باشد، قطعا برخورد قانونی با مقصر صورت خواهد گرفت. 
  عیسی‌زاده ادامه داد: در هر حال نیروی انتظامی این عملیات را بر حسب وظیفه ذاتی خود و تلاش جهت پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر انجام داده، اما تا بررسی ابعاد کامل این حادثه نمی‌توان در مورد جزئیات یا مقصر صحبت دقیقی داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.