کرج- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: در نیمه نخست سال ۹۶ طی بازدید از ۱۱۰۰ واحد صنعتی مشکلات و نارسایی های فعالان این بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بررسی و ارزیابی مشکلات ۱۱۰۰ واحد صنعتی در نیمه نخست سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: این واحدهای بازدید شده در شهرک های صنعتی دولتی استان البرز واقع شده اند.

وی افزود: این بازدیدها در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در قالب آن رصد وپایش شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز تصریح کرد: با عنایت به اینکه تسهیل در به بهره برداری رساندن طرح های بالای ۶۰ درصد مدت زمان کوتاه تر و هزینه کمتری نیاز دارد، لذا بررسی وضعیت و حل مشکلات این طرح ها در اولویت کاری معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی البرز قرار دارد.

شاهمرادی ضمن اشاره به فعالیت نسل جوان در عرصه تولید و کارآفرینی در شهرکهای صنعتی استان افزود: ما در حمایت از رونق فعالیت تمامی کارآفرینان به ویژه جوانان کارآفرین در استان البرز جدی هستیم.

 وی ادامه داد:در این راستا تلاش می کنیم تا از اختیارات هیات مدیره برای اعمال مشوق هایی برای کمک به راه اندازی طرح های جوانان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

شاهمرادی در زمینه بازدید از طرح های صنعتی نیز گفت: بررسی و رفع مشکلات طرح های جوانان کارآفرین در اولویت کاری قرار دارد و درجلسات کارشناسی تسهیلات طرح رونق تولید نیز به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.