کرمان - دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر به استان های مرکزی را داشتند.

یک محموله مواد مخدر در رودبار جنوب کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف یک محموله عمده ومسلحانه مواد مخدر در این شهرستان خبر داد وافزود: در این رابطه سرکرده اصلی باند شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است.

حامد عمرانی اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۰:۳۰شامگاه گذشته پس از صدور مجوز قضائی،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب در محور مواصلاتی رودبار به کهنوج با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر می شوند.

این مقام قضائی ادامه داد:پس از یک تعقیب وگریز مسلحانه ماموران پلیس موفق به توقیف خودروی پژو ۴۰۵که حامل ۱۰کیسه مواد مخدر به میزان ۴۹۷کیلو ۶۰۰گرم تریاک بوده است می شوند.

وی خاطرنشان ساخت:اقدامات اطلاعاتی انجام شده بیانگر این موضوع است که قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر به استان های مرکزی را داشتند که با هوشیاری پلیس واقدام به موقع دستگاه قضائی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشده اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب هشدار داد: مبارزه بی امان ومستمر با قاچاقچیان عمده و مسلح مواد مخدر در دستور کار جدی دادسرای عمومی وانقلاب می باشد و دستگاه قضائی اجازه نخواهد داد نظم وامنیت جامعه به مخاطره بیافتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.