۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 568917
درِ رئیس و پاشنه مرئوس

 کی راستش را می‌گوید؟ از کدام تنابنده در چرخه مدیریت پرسپولیس باید پرسید آن تیمی که میدان به میدان داشت یکی‌یکی حریفان را مقهور خود می‌کرد، چه شده و چه در بیرون میدانش گذشته که چنین شاکله‌اش ترک برداشته و دارد از هم می‌پاشد؟!

نتیجه آن باخت تحقیرانه به الهلالش بماند که فوتبال است و هرازگاهی چنین شگفتی‌ها در درون میدان‌هایش رخ می‌دهد. درد و معضل در درون میدان‌های پرسپولیس نیست، برانکو کارش را بلد است. دردی اگر هست که هست، در پس و پیش میدان‌هاست... در درون اتاق‌های دربسته و لابه‌لای میزهای خالی از پر و صندلی‌های مسکوت مانده مدیریت پرسپولیس است. صندلی‌هایی خالی از مسئولیت و تهی مانده از توضیح که گویی به مثابه همان چوب تفاوتی میان خالی بودن و نبودن‌شان نیست.

این میان تنابنده‌ای نیست که در جهت توضیح و توجیه این همه نابسامانی‌ها پا پیش بگذارد و علت‌العلل این همه درد را به من و تو بگوید. توضیح دهد ‌چی شد که روزی ناگهان جناب مستطاب طارمی جلوی چشم این همه مدیران ردیف شده همه‌چیزدان، فسخ نکرده، رفت به ترکیه، با ریزاسپور بست و شبش فسخ نکرده، دست از پا درازتر برگشت دوباره با پرسپولیس بست... ‌چی شد که آن روز در این بست و فسخ بازی‌ها آب از آب مدیران عالیجاه تکان نخورد تا برسد امروزه روزی که همان آب به سونامی بدل شود و بالا و پایین این تیم را با خود ببرد؟!

کسی هست که مرد و مردانه توضیح دهد قضیه آن پول داده یا نداده جناب عابربانک و گرفته و نگرفته مستطاب طارمی به کجا کشید و بالاخره معلوم شد این میان کی داد و کی گرفت و کی خورد و کی نخورد؟!

کسی در این سرای کهن و سرسرای بالاترش که وزارتخانه فخیمه ورزش باشد، یافت می‌شود که به من و تو و من‌ها و توهای میلیونی حالی کند که مسئول این همه تسامح و تساهل مدیریتی در امور تیمی که ریشه در علقه و علاقه و تمنیات میلیون‌ها هوادار دارد، کیست و چه کسی باید جوابگوی این همه نابسامانی‌هایش باشد؟!

چگونه است که در هنگامه بی‌پولی‌ها این تیم می‌شود مردمی و کاسه پشت کاسه جلوی‌شان دراز و انبان به دست چشم به جیب همین مردم می‌اندازند اما در توضیح چنین بلایای مدیریتی دوباره این تیم می‌شود دولتی و از نظر مدیرانش همین مردم غریبه و چشم‌ها و زبان‌ها به روی‌شان بسته و به کنجی نشسته؟

می‌گویند درِ جواب که باز باشد، یک حرف و دو کفایت می‌کند اما درِ جواب را که ببندی، ده‌ها سؤال پشت در جا می‌ماند و انگار یکی هم نیست که پاسخگو باشد... 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.