تداوم پیشروی های ارتش سوریه در دیرالزور و کشف سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی در مراکز داعش در حومه حمص و حماه که به تازگی آزاد شده اند، از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

پیشروی ارتش سوریه در دیرالزور/کشف سلاحهای اسرائیلی در مراکز داعش

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود ضد داعش در شرق فرات بر شهرک الحسینیه در شمال شهر دیرالزور مسلط شدند.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه حلقه محاصره را بر داعشی های باقیمانده در داخل برخی محله های شهر تنگ کرد و دهها تروریست را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: ارتش سوریه در مراکز وابسته به داعش که به تازگی در حومه حمص و حماه آزاد شده اند سلاح و مهمات و دستگاههای ارتباطاتی ساخت اسرائیل کشف کرده است.

ارتش سوریه در ادامه پاکسازی منطقه جب الجراح و حومه سلمیه جنوبی زمینه را برای بازگشت ساکنان به روستاها و منازل خود فراهم کرد.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در حومه حمص و حماه مقادیری سلاح گوناگون و مهمات و دستگاههای ارتباطاتی ساخت اسرائیل کشف کردند. توپ و خمپاره ۱۲۰، دهها هزار گلوله و تعدادی بی سیم ساخت اسرائیل از جمله کشفیات نیروهای مسلح سوریه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.