همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد.

احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی پیرامون جلسه امروز که در دفتر وزیر نفت و باحضور استاندار همدان و دیگر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در این جلسه احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد.

وی تاکید کرد: بنا بر دستور صریح وزیر نفت مقرر شد فاز مطالعاتی و تبع آن احداث پالایشگاه غرب کشور با سرعت و امکانات لازم در اسرع وقت شروع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز گفت: با تعدادی از سرمایه گذاران که در زمینه سرمایه گذاری خارجی فعالیت داشتند، آشنایی و مذاکراتی صورت گرفت و برای ایجاد زمینه های جذب این افراد با هماهنگی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت اقدامات اولیه انجام شد.

حاجی بابایی افزود: در جلسات پیگیری جذب سرمایه گذاران که باحضور استاندار و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و سرمایه گذاران تشکیل شد، موضوع از جوانب مختلف بررسی و با اطمینان از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مقدمات جلسه امروز مهیا شد.

وی توضیح داد: مکان یابی پروژه پالایشگاه همدان در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد صورت گرفته است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

حاجی بابایی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایی مسئولین در سطح ملی واستانی در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری از پروژه مذکور دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.