تربت جام- رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: حساسیت فراوانی که امروز آموزش و پرورش به آن تأکید دارد فرآیند تربیت است و این پیشرفت نیازمند همکاری اولیاء و مربیان در خانه و مدرسه است.

فرآیند تربیت نیازمند همکاری اولیاء و مربیان است

به گزارش قدس آنلاین، غلام رضا بهرام پور ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری تربت جام به جایگاه انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرد و افزود: تربیت همواره مقدم بر تعلیم بوده و مربیان پرورشی با حضور چند ساعته دانش آموزان در کلاس های درس نمی توانند رضایت خانواده‌ها را جلب کند و لازم است اولیاء فقط به تربیت دانش آموزان به مدارس اکتفا نکنند و این نیازمند همکاری دوجانبه خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: ارتباط مستقیم اولیاء و مربیان بر رشد تحصیلی و تربیتی مؤثر خواهد بود و این رابطه می تواند به راهکارهای تربیتی کمک کند و آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بارتربیتی دانش آموزان را بدوش بکشد.

 وی همچنین به کمک های اولیاء در مدارس اشاره کرد و گفت: آموزش وپرورش بودجه برای عمران و استهلاک مدارس ندارد  و لازم است با فرهنگ سازی بیشتر با انجمن ها هرچند به «اسم کمک» یاد میشود در جهت بهبود رفاه حال دانش آموزان با همکاری مدارس امکانات بهتری فراهم نمائیم.

بهرام پور اعلام کرد: در حال حاضر ۲۰درصد مدارس تربت جام نیازمند بازسازی بوده که همکاری خیرین و اولیاء را دراین زمینه می طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.