اهواز_ رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: شهردار اهواز درصدد ایجاد منابع جدید درآمدی برای شهرداری است. با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت.

شورای شهر اهواز بر انجام وظیفه نظارتی خود بر عملکرد شهرداری مصمم است

به گزارش قدس آنلاین، محمدجعفر فلسفی در پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با اشاره به مواضع هتاکانه و اهانت آمیز رییس جمهور آمریکا گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمان حیات بابرکت خود نقشه راه را مشخص کردند. 

وی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص خوی استکبار آمریکا گفت :امام راحل در بیانات روشنگرانه خود می فرمایند آمریکا جهانخوار تنها زمانی دست از توطئه ها و دشمنی های خود بر می دارد که ما از ارزش ها و هویت ایرانی اسلامی خود استنکاف کنیم. 

فلسفی ادامه داد: آمریکا بدنبال ایجاد شکاف های اجتماعی در جامعه است بنابراین همه باید بیش از پیش هوشیار باشیم‌.

وی به جلسات و بازدیدها اعضای کمیسیون های شورا اشاره کرد و گفت: شورای پنجم شهر اهواز بر انجام وظیفه نظارتی خود بر سیستم شهرداری مصمم است.

رییس شورای شهر اهواز به بدهی ۶۰۰ میلیاردی شهرداری اهواز  اشاره کرد و گفت: شهرداری اهواز شرایط سخت و دشواری را سپری می کند. اما این شرایط سخت باعث نمی شود که شهردار پرتلاش اهواز و شورای شهر لحظه ای در طی پرشتاب  روند توسعه و پیشرفت تردید کند.

فلسفی، اظهار کرد: شهردار اهواز درصدد ایجاد منابع جدید درآمدی برای شهرداری اهواز است. با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت.

 وی در پایان از انعقاد تفاهم نامه سیصدمیلیاردتوما​نی شهرداری اهواز  با سرمایه گذار بخش خصوصی در روز های آینده خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.