تبریز- معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: حیف است که با وجود تراکتورهای ایرانی، دنبال تراکتورهای خارجی رفت.

انتقاد از واردات تراکتور به کشور

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی طهماسبی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران مکانیزاسیون وزارت جهادکشاورزی در تبریز اظهار داشت: حیف است که با وجود تراکتورهای ایرانی، دنبال تراکتورهای خارجی رفت.

معاون امور باغبانی وزیر جهادکشاورزی افزود: البته این به آن معنا نیست که تراکتورسازی تبریز در بهبود کیفیت و تنوع محصولاتش تلاش نکند امّا واقعیت این است که آنچه که ما در سال‌های اخیر از این شرکت دیده‌ایم ارتقاء کیفیت نسبت به گذشته بوده و ما وظیفه داریم که کمبودها را ببینیم و نسبت به امکانات و انتظارات موجود به یاری تولید ملّی بشتابیم و قطعاً همه ما مکلفیم که از دستاوردهای این عزیزان حمایت کنیم.

رئیس مرکزتوسعه مکانیزاسیون وزارت جهادکشاورزی نیز در این نشست با بیان اینکه هر سال که می‌گذرد، شاهد بهبود کیفیت و فناوری و تنوع محصولات در تراکتورسازی هستیم، از مدیران و متخصصان تراکتورسازی ایران درخواست کرد که با بروز کردن امکانات فنی و دانش تولید محصول، با محصولات خارجی بتوانند به نحو احسن رقابت کنند.

کامبیز عباسی افزود: البته تراکتورسازی تلاش می‌کند که هر روز بهتر از دیروز باشد، یعنی ما در حقیقت اگر محصولات امروزی را با چهار سال قبل مقایسه کنیم می‌بینیم بهبود جدی در این سال‌ها صورت پذیرفته و حتی چهار سال گذشته‌اش نیز با هفت ساله گذشته فرق کرده است.

وی از تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی درخواست کرد که با شناسایی موقعیت‌ها و محصولات مختلف کشاورزی، نسبت به تولید محصولات و تجهیزات مرتبط بومی اقدام کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.