رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تخلفات فوتبال در کشور گفت: موضوع هیچ کدام از ۹ پرونده قضایی تشکیل شده ارتباطی با مصرف قرص‌های روانگردان ندارد.

مهدی تاج: موضوع ۹ پرونده قضایی تشکیل شده ارتباطی با مصرف قرص‌های روانگردان ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع سالانه هیات فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: در زمینه تخلفات فوتبال ۹ پرونده قضایی تشکیل شده که جمیع تخلفات از جمله دلالی را در بر می‌گیرد، اما موضوع هیچ کدام از این پرونده‌ها مربوط به مصرف قرص‌های روانگردان نیست.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال اگر تخلفی در زمینه قرص‌های روانگردان مشاهده کرده، آن را با جدیت پیگیری و به آن رسیدگی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه با اشاره به رشد قابل توجه فوتبال استان مرکزی در دو بخش آقایان و بانوان گفت: توسعه فوتبال در استان مرکزی باید با جدیت دنبال شود، در زمینه لیگ استان مرکزی به دنبال این است که با یک برنامه مدون و مشخص شده یک سهمیه لیگ برتری کسب کند.

تاج بیان کرد: متاسفانه واحدهای صنعتی امکانات خوبی از جمله فضای سبز در اختیار دارند، اما این فضاها را در اختیار مردم قرار نمی‌دهد که امیدواریم استاندار جدید مرکزی شرایطی را فراهم کند که این امکانات در اختیار ورزش دوستان قرار گیرد.

 وی گفت: تیم استان متعلق به استان است و نباید فروخته شود، اگر کسی توان مدیریت تیم را ندارد مدیریت را واگذار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.