بجنورد- در هشتمین سالروز شهادت پاسداران شهید، شوشتری و محمدزاده در شهر سرباز، یادواره شهدای وحدت در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

یادواره سرداران شهید شوشتری و محمدزاده در بجنورد برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این یادواره که در مسجد انقلاب بجنوردبرگزار شد  با بیان اینکه ایران اسلامی امروز بر قله اقتدار، صلابت، امنیت و افتخار قرار دارد گفت: بدون شک همه این موفقیت ها و پیروزی ها را مدیون شهدا هستیم و باید راه شهید و شهادت برای جامعه ما، همیشه زنده و پویا و باعث حرکت روز افزون انقلاب اسلامی باشد.
سردار سید حسن مرتضوی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و نظام سلطه با همه توان در مقابل نظام ما صف آرایی کرده است، افزود: این موضوع بحث جدیدی نیست چرا که در طول تاریخ بشریت و اسلام همیشه کفر و نفاق مقابل قوای اسلام بوده است.
وی گفت: خون شهدای وحدت در منطقه سیستان، موانع  سر راه وحدت شیعه و سنی را برداشت و یک وحدت بی نظیر و کاربردی در آن منطقه شکل گرفت.
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان با بیان اینکه شهدای ما به این باور و معرفت رسیده بودند که کلام و بیان امام راحل در واقع کلام خداوند سبحان ، پیامبر و ائمه اطهار(ع) است افزود: اگر ملت ما به ویژه جوانان به این باور برسند عقب نشینی ، شکست و نابودی دشمن در همه عرصه ها حتمی است.
وی همچنین با اشاره به یاوه گویی های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جوشیده از متن مردم و فدایی اسلام ، انقلاب ، رهبری و مردم است.
در حمله تروریستی  سال ۸۸ به همایش سران طوایف و مردم در منطقه پیشین شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و چند تن از سران طوایف و مردم به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.