رشت- دوره های آموزش ایمنی بهداشت ومحیط زیست (HSE) برای ۸۴ نفر از کارکنان مجاری عرضه و فروشندگیهای سوخت استان در هفته جاری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

دوره آموزش الزامات ایمنی در شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه گیلان برگزارشد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان این دوره آموزشی طی سه روز و به دو صورت( تئوری و عملی ) با هدف بالابردن دانش فنی اپراتورها و تأمین‌امنیت وارتقای سطح ایمنی جایگاهها مجاری عرضه سوخت استان توسط واحد ایمنی و بهداشت محیط زیست در انبار نفت شهید بهمنی مقدم این شرکت انجام شد  .

شناسائی خطرات موجود در جایگاه ، لزوم هوشیاری کارکنان جایگاه در زمان تخلیه نفتکش ، نحوه مقابله با سرریز یا نشست فرآورده در جایگاه ، استفاده از خاموش کننده های دستی و تمرین عملی اطفای حریق ، لزوم استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و پرهیز از استفاده از هیترهای برقی در جایگاه از سرفصلهای این دوره آموزشی بود .

نمایش فیلم های حوادث درجایگاههاcng  (سوخت پاک) و مجاری عرضه سوخت و تجزیه و تحلیل آن یکی دیگر از برنامه های این دوره آموزشی بود .

قابل ذکراست دوره آموزشی الزامات HSE هرساله برای کارکنان مجاری عرضه سوخت استان در نواحی ۹ گانه (رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شودکه دردوره آموزشی مذکور کارکنان مجاری عرضه نواحی تالش وانزلی حضور داشتند .

در پایان دوره آموزشی گواهی نامه های مربوط به دوره به کلیه شرکت کنندگان داده می شود .

استان گیلان دارای ۱۸۰ باب جایگاه و تعداد ۲۳۹ باب فروشندگی است که روزانه چهار و نیم میلیون لیتر فرآورده را در سطح استان توزیع می کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.